reklama

786V Tryby adwersarza Poradniki | 13.04.2017 przez Majek
Encyklopedia: GTA Online

Tryby adwersarza to mieszanka starannie przygotowanych wyzwań, które zapewnią Wam godziny zabawy w GTA Online. W zależności od trybu, który wybraliśmy, gracze dzieleni są na dwa lub więcej zespołów rywalizujących ze sobą.

Zadania są bardzo zróżnicowane. Możemy dać popis swoich umiejętności strzeleckich, czy sprawdzić swój refleks w zawrotnych misjach samochodowych. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Tryby adwersarza

Poniżej znajduje się lista wszystkich trybów adwersarza. Aby przeczytać opis do konkretnego trybu, wystarczy na niego kliknąć.

  1. Hasta La Vista
  2. Mentalność oblężenia
  3. Zabawmy się
  4. Gonitwa
  5. Przekrocz linię
  6. Sztafeta
  7. Atak - obrona
  8. Utrzymaj tempo
  9. Oprawca
  10. Biegacz
  11. Naboje na wagę złota
  12. Ewakuacja
  13. Bestie vs oprawcy
  14. Strefa zrzutu
  15. Do grobowej deski
  16. Polowanie na Rhino
  17. Sumo
  18. Krok po kroku
  19. Wpad i wypad
  20. Zamiana miejsc
  21. Poniżej pasa
  22. Eskorta
  23. Ramię w ramię
  24. Zagubieni vs Potępieni
  25. Linia śmierci
  26. Norma zabójstw
  27. Wojna o teren
  28. Kolos
  29. Zawrotna zemsta
  30. Czas zbiorów
  31. Wskrzeszenie
  32. Przywłaszczenie
  33. Miniaturowe wyścigi
  34. Poranny nalot
  35. Masowy skok na punkty
  36. Żądza władzy
  37. Skok na punkty
  38. Walka zmechanizowana
  39. Bombushka w opałach

 

Hasta La Vista

W Hasta La Vista gracze dzielą się na kierowców ciężarówek i rowerzystów. Ci pierwszy starają się strącić swoich przeciwników z rowerów, zanim dojadą oni do mety. Przewagą rowerzystów jest ich zwinność i bardzo dobre hamulce. Wykorzystajcie więc swoje atrybuty i pokażcie spasionym truckerom, kto rządzi na ulicy.

Powrót na górę

 

Mentalność oblężenia

W trybie dzielimy się na obrońców i atakujących. Zadaniem tych pierwszych jest obrona powierzonego im terenu. Jest ich zazwyczaj mniej niż atakujących i mają tylko jedno życie, ale posiadają znacznie bogatszy arsenał niż drużyna atakujących, m.in. bomby zbliżeniowe. Wykorzystajcie czas po starcie rundy na ustawienie pułapek.

Drużyna atakujących ma do dyspozycji strzelby i nielimitowaną ilość żyć. Runda kończy się po upływie czasu (wygrywa wtedy obrona) lub po zabiciu wszystkich obrońców.

Powrót na górę

 

Zabawmy się

Gracze podzieleni zostają na dwie drużyny liczące po 3 osoby. Drużyna #1 ma dostęp do motorów i quadów, z których nie może zsiąść oraz dysponuje obrzynami. Druga #2 ma zablokowaną możliwość korzystania z pojazdów, ale za to może wspinać się na przeszkody, przeskakiwać przez murki i posiada lepsze bronie.

Celem drużyny #1 jest eliminacja drużyny #2, nim ta dobiegnie do strefy ucieczki.

Powrót na górę

 

Gonitwa

Dwie drużyny, dwa różne cele i jedna ciężarówka wypełniona ładunkami wybuchowymi, które zostaną zdetonowane, jak tylko prędkość spadnie poniżej wyznaczonej.

Zasady są proste. Jedna drużyna próbuje zepchnąć ciężarówkę z trasy, aby ta wybuchła przed dojechaniem do mety, a druga drużyna stara się ochronić wielką bombę na czterech kółkach.

Powrót na górę

 

Przekrocz linię

Gracze dzielą się na dwie drużyny i próbują przedrzeć się za linię wroga. Jeśli zginiecie, odrodzicie się na swoim terenie i będziecie musieli pokonać cały dystans na nowo, więc nie biegnijcie na ślepo, tylko korzystajcie z dostępnych odsłon.

Jeśli skończy się czas i żadna z drużyn nie przedostanie się na drugą stronę, nastąpi dogrywka. Tą można rozegrać na dwa sposoby (wszystko ustawia się w lobby, przed rozpoczęciem gry):

  • pierwszy poza linią - aby zwyciężyć, wystarczy, że na drugą stronę przedostanie się tylko jedna osoba
  • zabij przeciwników - każdy gracz otrzymuje jedno życie, wygrywa drużyna, która zabije wszystkich oponentów

Powrót na górę

 

Sztafeta

W tym trybie liczy się tylko i wyłącznie współpraca. W końcu wyścig polega na dojechaniu do mety przez oby dwóch graczy. Sam tryb można porównać do sztafety, gdzie zmiana uczestnika wyścigu jest kluczowym miejscem w całej zabawie. Sztafeta to akcja, którą należy grać przede wszystkim ze znajomym lub komunikatywną osobą, z którą szybko załapiesz wspólny język.

Oczekując na swoją zmianę warto przełączyć kamerę na obserwatora i pomagać członkowi drużyny w pokonywaniu trudnych odcinków. 

Powrót na górę

 

Atak - Obrona

Minimum dwie drużyny stają do walki na ulicach San Andreas. Tzw. Runnersi muszą dotrzeć do wyznaczonego punktu w całości. Jak widać na zdjęciu powyżej, drugi członek naszego teamu musi chronić nasz pojazd i blokować przeciwników. Zaletą Blockersów jest fakt, że siedzą w opancerzonych wózkach, którymi bez problemu mogą zepchnąć z trasy mniej solidne pojazdy.

Komunikacja to klucz do sukcesu. Powinieneś współpracować wraz ze swoim kumplem, który ochroni Cię przed pojazdami wroga. Kolor samochodu jest tutaj niezmiernie ważny ponieważ możesz w łatwy sposób poznać swojego wspólnika i przeciwnika. Runner powinien przede wszystkim szukać skrótów i korzystać z nich. Blocker z kolei nie może dopuścić do tego, aby ktoś skorzystał z tej samej okazji. Ciekawym sposobem na uniknięcie zderzenia z przeciwnikiem jest użycie hydrauliki, którą na pewno bawiłeś się niejeden raz w warsztacie Benny'ego. Jeżeli Twoje auto ulegnie zniszczeniu, możesz się odrodzić na poprzednim punkcie kontrolnym i zyskać przyspieszenie przez ograniczony czas. Warto skorzystać z niego, by ominąć zasadzkę przygotowaną przez wroga! 

Pamiętaj, że wygrywa osoba, która jako pierwsza minie linie mety.

Powrót na górę

 

Utrzymaj tempo

Jedź szybciej niż wymagana prędkość nie zbaczając z trasy. Ta z kolei jest naszpikowana rampami, szykanami, przeszkodami i rywalami, którzy chcą Cię skutecznie wyeliminować z wyścigu.
Pamiętaj, że liczy się nie tylko czysty przejazd ale również utrzymanie stałej prędkości. Skorzystaj przede wszystkim z tunelu aerodynamicznego, który pozostawia za sobą rywal. Dzięki temu możesz szybko wskoczyć na pozycję lidera. Czasami warto ustawić się z tyłu i jechać na końcu stawki. Kraksa z przodu może spowodować zatrzymanie całego wyścigu i utratę prędkości na co nie możesz sobie pozwolić.

Powrót na górę

 

Oprawca

Gorąco przyjęty przez graczy tryb, który pojawił się na halloween. Wymaga od wszystkich członków niesamowitego skupienia i pozostawania w cieniu. Jeden zły krok może kosztować Cię życie. Oprawca ma 3 minuty na wyeliminowanie wrogów, którzy siedzą w ukryciu i mają tylko latarki. Jeżeli oprawca nie zdoła w ciągu tego czasu zabić wszystkich... role się zamieniają i to on staje się kozłem ofiarnym.

Powrót na górę

 

Biegacz

Dwie drużyny od 4 do 8 graczy stają naprzeciw siebie i starają się przedostać na drugą stronę. Cały tryb przypomina futbol amerykański.

Powrót na górę

 

Naboje na wagę złota

Mając jedno życie, broń do walki wręcz i pistolet Marksman z dwoma nabojami, musisz pokonać swoich przeciwników.

W tryb można grać w 4 osoby, a walka toczy się na zamkniętej arenie. Jeśli będziecie chcieli się ukryć, wystarczy 5 sekund bez ruchu i Wasza lokalizacja zostanie pokazana wszystkim na radarze.

Powrót na górę

 

Ewakuacja

Ochrona musi odszukać i ewakuować szefa, nim dopadną go zabójcy. W tym trybie gracze dzielą się na trzy zespoły. Ochroniarze (1-5 graczy), zabójcy (1-6 graczy) oraz szef.

Powrót na górę

 

Bestie vs oprawcy

Tryb dla 4-10 graczy, którzy dzielą się na dwie drużyny - bestie oraz oprawców. Ci pierwsi są dużo szybsi, mogą przeskakiwać przez budynki i stawać się niewidzialnymi. Oprawcy natomiast, otrzymują urządzenia termowizyjne, miniguny, bazooki oraz railguna!

Powrót na górę

 

Strefa zrzutu

W zabawie może wziąć udział maksymalnie 16 graczy i 4 drużyny. Celem jest wylądowanie ze spadochronem w określonym miejscu i eliminacja przeciwników. Aby zwyciężyć, należy utrzymać teren przez 2 minuty.

Powrót na górę

 

Do grobowej deski

Tryb dla ośmiu graczy, podzielonych na 4 pary. Przebywając obok partnera zregenerujemy sobie życie, ale jeśli ten zginie, popełnimy samobójstwo. Warto więc się osłaniać i współpracować.

Powrót na górę

 

Polowanie na Rhino

Gracze w szybkich i zwinnych pojazdach terenowych muszą za pomocą przylepnych bomb wyeliminować czołg.

Powrót na górę

 

Sumo

Gracze SA:MPa będą doskonale znali ten tryb. Wsiadaj za kółko i taranuj innych. Twoim zadaniem jest zepchnięcie przeciwników z krawędzi. Im cięższy pojazd tym lepiej.

Powrót na górę

 

Krok po kroku

Walczcie o specjalną paczkę, którą musicie dostarczyć do strefy wrogiej drużyny. W tym trybie ważna jest współpraca i komunikacja, bowiem osoba niosąca walizkę nie może strzelać. Osłaniajcie się nawzajem i nie pozwólcie, aby wrogowie wbiegli na Wasz teren.

Powrót na górę

 

Wpad i wypad

Drużyna obrońców musi pilnować ośmiu paczek. Atakujący starają się za wszelką cenę je zdobyć i dostarczyć na swój teren. Jeśli po drodze zginą, paczka pozostaje na miejscu, w którym została upuszczona i nie może zostać przejęta przez drużynę obrońców.

Powrót na górę

 

Zamiana miejsc

Gracze dzielą się na dwie drużyny - przegranych i zwycięzców. Aby zwyciężyć, musicie zapełnić pasek, aby pasek się zapełnił, musicie pozostać w drużynie zwycięzców. Jeśli zginiecie, będąc w drużynie zwycięzców, traficie do drużyny przegranych, a osoba, która wykonała na Was wyrok, zajmie Wasze miejsce.

Powrót na górę

 

Poniżej pasa

Kolejny death match, w którym musimy zabić przeciwników. Jednakże w tym trybie, możemy wykorzystywać specjalne umiejętności, które wzmocnią Waszą drużynę lub uprzykrzą życie przeciwnikom.

Powrót na górę

 

Eskorta

Jak się pewnie domyślacie po tytule, Waszym zadaniem jest eskortowanie celu do wyznaczonego miejsca. Utrudnieniem jest fakt, że tylko cel widzi na radarze miejsce, w które musicie się udać. Konieczna zatem będzie współpraca i dobra komunikacja.

Powrót na górę

 

Ramię w ramię

Wyścigi na motocyklach, w których podzieleni jesteście na zespoły. Aby zaliczyć CP, musicie razem przejechać przez znacznik. Dodatkowo w trybie możemy kopać innych graczy i bić ich pałkami, tak by Ci spadli ze swoich dwukołowców.

Powrót na górę

 

Zagubieni vs Potępieni

Walka dobra ze złem, Anioły kontra Diabły. Podczas walki, pora dnia zmienia się co 60 sekund. W dzień Anioły otrzymują lepszą broń, regenerację życia i pancerza, w nocy role się odwracają i przewagę zyskują Diabły.

Powrót na górę

 

Linia śmierci

Tryb dla maksymalnie 4 graczy, którzy próbują zniszczyć przeciwników smugą zostawianą przez ich świecące Shotaro. Jeśli oglądaliście film Tron: Dziedzictwo, zabawa nie będzie Wam obca. Zajeżdżajcie przeciwnikom drogę i pilnujcie, żeby samemu nie wpaść w świecącą ścianę śmierci.

Powrót na górę

 

Norma zabójstw

Drużynowy death match, dla maksymalnie 16 graczy, podzielonych na 2-4 drużyny. Waszym zadaniem jest zabicie odpowiedniej ilości przeciwników bronią z danego poziomu. Im dalszy poziom, tym słabsza broń. Zaczynamy od potężnego arsenału, w którym znajdziemy miniguny czy bazooki, a kończymy na maczecie lub kiju bilardowym.

Host wybiera zestaw, którym będziemy toczyć boje.

Zestaw 1: Bazooka > Minigun > Karabinek specjalny > Ciężki rewolwer > Obrzyn > Maczeta
Zestaw 2: Railgun > Bojowy karabin maszynowy > Muszkiet > Ciężki karabin snajperski > Strzelba tłokowa > Kastet
Zestaw 3: Strzelba szturmowa > Karabin kompaktowy> Mini SMG > Granatnik > Dwururka > Kij bilardowy
Zestaw 4: Rakietnica > Railgun > Ciężka strzelba > Zaawansowany karabin > Pistolet przeciwpancerny > Nóż

Powrót na górę

 

Wojna o teren

2-4 drużyn wsiada w sportowe samochody i stara się przejąć jak najwięcej terenu. Na mapie znajdziemy losowo rozmieszone rakiety, które pomogą Wam odpędzić wrogów z pól oznaczonych Waszym kolorem. 

Powrót na górę

 

Kolos

Do szeregów każdej z drużyn dołączy Kolos. Będzie on Waszym wsparciem i przekleństwem. Zadanie polega na zabiciu Kolosa z drużyny przeciwnej. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ dysponuje on ogromnym pancerzem i dużo lepszą bronią!

Powrót na górę

 

Zawrotna zemsta

Wsiadajcie za kierownicę swojego samochodu, zbierajcie 'znajdźki', które dadzą Wam przeróżne moce i wyeliminujcie wrogą ekipę. Tak w skrócie można opisać owy tryb. Podczas gry możecie przemienić się w czołg Rhino czy Shotaro ze świecącą smugą zniszczenia, strzelać rakietami, stać się niewidzialnym, odwrócić sterowanie innym graczom i wiele, wiele więcej.

Powrót na górę

 

Czas zbiorów

W drużynie mieści się od 2 do 4 graczy, a ich zadanie polega na skradnięciu jak największej ilości punktów w określonym czasie. Aby to zrobić należy zabić gracza z drużyny przeciwnej, podbiec do niego i przechwycić sakwę, która zawiera jeden punkt.

Zwycięża drużyna, która po upływie ustalonego czasu będzie miała więcej punktów na swoim koncie.

Powrót na górę

 

Wskrzeszenie

Wskrzeszenie to kolejny DM. Zasady jednak są trochę inne - każdy gracz otrzymuje jedno życie, jeśli je straci, może zostać 'wskrzeszony' przez kolegów z drużyny, jeśli Ci zabiją któregoś z przeciwników. Runda kończy się, kiedy sprzątniecie wrogą drużynę.

Powrót na górę

 

Przywłaszczenie

W tym trybie adwersarza mogą wziąć udział maksymalnie cztery drużyny, które bić się będą na siedmiu różnych mapach.

Waszym zadaniem jest przejęcie terytorium wroga i oznaczenie go swoim kolorem. Zwycięża drużyna, która zdobędzie najwięcej terenu w określonym czasie. Cała akcja toczy się na specjalnie przygotowanych platformach. Aby przejąć teren, musicie po prostu na niego wejść.

Powrót na górę

 

Miniaturowe wyścigi

Wyścigi, w których do dyspozycji mamy jedynie widok z lotu ptaka, znany z pierwszych części GTA, a do tego trasy bez barierek, maksymalnie trzech przeciwników i całą masę broni i innych pick up'ów do znalezienia przez Ciebie i Twoich rywali - brzmi ciekawie?

Musicie jednak uważać, bo nie tylko nadlatujące rakiety wystrzelone przez przeciwników będą Waszym problemem. Jeśli lider wyścigu ucieknie Wam zbyt daleko, Wasz pojazd wybuchnie.

Powrót na górę

 

Poranny Nalot

"Poranny Nalot" to tryb, w którym wykorzystamy nowości z dodatku Gunrunning. Mowa oczywiście o termo i noktowizji. Dwie drużyny złożone z maksymalnie sześciu graczy skaczą na spadochronach w sam środek strefy walki i szukają przekaźnika ukrytego w specjalnej paczce. Celem jest odnalezienie i dostarczenie go do strefy ewakuacyjnej. Oprócz kamery termowizyjnej i noktowizora, do zabawy przyda nam się aplikacja Trackify, dzięki której sprawnie odszukamy zaginioną paczkę. 

Powrót na górę

 

Masowy skok na punkty

Masowy skok na punkty to połączenie skoków narciarskich, curlingu oraz rzutek. Zostajemy podzieleni na dwie grupy, a w zawodach może brać udział maksymalnie 10 osób. Naszym celem jest zdobyć więcej punktów niż drużyna przeciwna. Runda składa się z kilku prób. Jedna próba to jeden skok. Punkty ze wszystkich prób sumują się i na tej podstawie wybierana jest zwycięska drużyna. 

Plansze, na których gramy różnią się od siebie. Niektóre przypominają tarczę do rzutek (patrz zdjęcie wyżej), a na innych tarcze rozstawione są w pewniej odległości od siebie i to my wybieramy czy chcemy wylądować na tej najmniejszej za 5 punktów, czy wolimy bezpieczną i dużą tarczę za 1 punkt. Wariantów jest kilka.

Porady:

  • Nie jedźcie od razu, na oddanie skoku mamy 25 sekund. Warto chwilę poczekać, aby podczas lądowania strącić naszych przeciwników z tarczy i pozbawić ich punktów.
  • Jeśli zbyt szybko tracicie wysokość, odchylcie się do tyłu.
  • Nie otwierajcie spadochronu od razu po wyskoku, poczekajcie, aż zaczniecie opadać. W ten sposób zalecicie dalej i będziecie mieć pewność, że traficie do celu.
  • Ruinerem można skakać. Podczas zjeżdżania po rampie, wyczuj odpowiedni moment i wybij się z niej (zupełnie jak skoczek narciarski). Dzięki temu polecisz wyżej i dalej. 

Powrót na górę

 

Żądza władzy

Dwie drużyny liczące od 2 do 4 zawodników walczą o podniesienie power-up'a, który wyposaża gracza w specjalną zbroję. Zabawa polega na zapełnieniu paska podczas próby utrzymania się przy życiu, nosząc strój Kolosa. Jeśli zginiesz, power-up zostanie upuszczony i inny gracz będzie mógł go podnieść, zamieniając się w (prawie)kuloodporną bestię z minigunem.

Powrót na górę

 

Skok na punkty

Zasady podobne jak w "Masowym skoku na punkty", z tą różnicą, że tym razem skaczemy naprzemiennie i nie możemy strącać przeciwników z podestów. 

Powrót na górę

 

Walka zmechanizowana

Gracze dzielą się na maksymalnie 4 ekipy. Na początku wyskakujemy z samolotów i lądujemy bezpiecznie na ziemi. Następnie musimy zaopatrzyć się w broń lub bojowy pojazd (standardowo do dyspozycji mamy tylko pistolet). Cała zabawa odbywa się w strefie, która z minuty na minutę się zmniejsza. 

Wygrywa drużyna, która przetrwa rozwałkę.

Powrót na górę

 

Bombushka w opałach

Tryb dla dwóch drużyn po maksymalnie 4 osoby. 

Jedna ekipa pilotuje Bombushkę, podczas gdy druga próbuje zniszczyć samolot za pomocą Buzzardów. Zwycięży drużyna, która dłużej utrzyma swój bombowiec w powietrzu.

Powrót na górę

r e k l a m a

Komentarze - bądź pierwszy! Skomentuj Obserwuj

SHOUT

Znaków: 0 z 300 | Regulamin shoutboxa

Wszystkich wpisów: 17642

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 90,35
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,86
3.  RAFkin 36 412/539 88,22
4.  adi55500... 36 401/554 86,97
5.  Wookie1 31 389/465 86,74
6.  KyloHims... 34 389/525 85,71
7.  EngineV8 33 379/494 84,85
8.  Brus 34 377/509 84,44
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,94
10.  Wichu 29 341/435 81,22
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 435 2292
2.  Majek 28 436 1504
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Zembu 8 431 1349
5.  Mazi150 4 438 1342
6.  Kettger 4 436 1336
7.  Mr_White... 6 425 1317
8.  KyloHims... 0 436 1308
9.  Majkela 2 431 1307
10.  RAFkin 1 431 1300
Zobacz pełen ranking

GTA

Zobacz więcej   

Znajdź nas w sieci



X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.