reklama

346V RDR - Solucja cz. I [New Austin] Fabuła i świat gry | PS3 X360 08.05.2018 przez Majek
Encyklopedia: RDR

Pierwsza część solucji do Red Dead Redemption.

RDR - Solucja cz. I [New Austin]

Wstęp

Nazwa misji: Exodus in America

Po podróży na pokładzie statku przesiadamy się do pociągu. Tam możemy obejrzeć pierwsze cut-scenki lub pominąć podróż. 

Gdy odjedziemy na stację, wchodzimy do baru. Spotkasz tam staruszka o imieniu Jake. Wsiadaj na konia i podążaj za nim. Kiedy dotrzesz do Fortu Mercer, zsiądź z konia i idź do znacznika. Po odbyciu rozmowy ze starym znajomym zostaniesz postrzelony. Na szczęście spotkają Cię miejscowi i uratują Ci życie. 

 

Nazwa misji: New Friends, Old Problems

Spotkaj się z Bonnie - kobietą, która uratowała Ci życie. Wsiądź na konia i rusz z nią na patrol po okolicy. Poznałeś już ranczo? W takim razie zejdź z konia i wejdź do domu Bonnie. 

Gdy zapadnie zmrok, ponownie ruszaj na wspólny patrol, tym razem zaopatrzony w strzelbę. Po przejechaniu kilku metrów napotkasz na pierwszego przeciwnika, którym będą... króliki. Zsiądź z konia, chwyć za broń i daj popalić uszatym zwierzakom. 

Kolejnym przeciwnikiem będą kojoty, które próbują wykraść kurczaki. Tym razem będziesz strzelał, siedząc na koniu. 

Po wszystkim jedź za Bonnie, która zaprowadzi Cię do Twojego mieszkania. Tam możesz zapisać grę, zmienić ubranie czy uzupełnić amunicję. 

 

Bonnie MacFarlane (B)

Nazwa misji: Obstacles in Out Path​

Czas na wyścig. Aby zmusić konia do szybszego biegu, wciskaj A/X na padzie. Uważaj jednak na kondycję swojego konia. Widać ją po lewej stronie radaru. Jeśli kondycja spadnie zbyt nisko, koń może próbować zrzucić Cię ze swojego grzbietu. Optymalnie jest wcisnąć szybko A/X 3 lub 4 razy, a następnie przytrzymać A/X, aby zachować prędkość, a pasek mógł zapełnić się na nowo.

Aby koń mógł biec szybciej, staraj trzymać się wyznaczonej ścieżki. Trawa będzie go spowalniać. Choć zabrzmi to śmiesznie, konie potrafią być podsterowne. Uważaj więc na ostrych zakrętach i skarpach, bo łatwo jest wypaść z trasy. 

 

Nazwa misji: This is Armadillo, USA​

Wsiądź na powóz i jedź do Armadillo. Po dotarciu na miejsce idź do doktora i kup leki. Następnie spotkaj się z Bonnie i na tym kończy się misja. 

 

Nazwa misji: Women and Cattle​

Pieniądze: $5

Wsiądź na konia i podążaj za Bonnie. Pomóż jej zagonić bydło do pastora. Aby krowy szły do przodu, stań za nimi. Jeśli chcesz żeby, odbiły w lewo, podjedź z prawej strony. Jeśli mają odbić w prawo, zajedź im drogę z lewej. Kiedy dotrzesz do pastora, zapędź większe stado pod dąb. 

Możesz nakazać krowom biec szybciej poprzez wciśnięcie strzałki w górę na d-padzie.

 

Nazwa misji: Wild Horses, Tamed Passions​

Dosiądź rumaka i podążaj za ojcem Bonnie. Nauczysz się teraz zarzucać lasso. Wciśnij LT/L2 i wyceluj w konia. Następnie wciśnij RT/R2, by zarzucić linę. Kiedy uda Ci się schwytać zwierzę, trzymaj LT/L2, zatrzymaj swojego konia RB/R1 i poczekaj, aż Bonnie i jej ojciec zarzucą własne liny.

Kiedy koń będzie unieruchomiony, zsiądź z tego, na którym właśnie jedziesz i dosiądź dzikiego.

Teraz musisz go oswoić. Balansuj lewą gałką tak, żebyś nie spadł z jego grzbietu. Po chwili rumak uspokoi się. Kiedy to się stanie, wsiądź na swojego konia i zapoluj na kolejnego. 

Po wszystkim wróć do stajni. Twoim kolejnym zadaniem będzie spotkać się ze znajomymi Bonnie. Kiedy dotrzesz na miejsce, jedź za nimi. Następnie zagoń stado dzikich koni do kanionu. Nie przejmuj się, jeśli jedna sztuka ucieknie zbyt daleko od pozostałych. Po chwili wróci.

Po dotarciu w wyznaczone miejsce, jeden z koni zacznie uciekać. Goń go i zarzuć lasso. Kiedy złapiesz go na linę, przytrzymaj RB/R1 i poczekaj, aż zwierze uspokoi się. Następnie szybko zsiądź ze swojego konia i wskocz na grzbiet tego dzikiego. Oswój go, balansując lewą gałką i wróć do Bonnie.

 

Nazwa misji: A Tempest Looms​

Pieniądze: $5

Wsiadaj na konia i podążaj za Bonnie i ekipą. Musisz sprowadzić bydło, które uciekło z powodu niespodziewanej burzy na ranczo. 

Po drodze do pierwszego punktu kontrolnego kilka krów odłączy się od stada. Jedź za nimi i zagoń do pozostałych zwierząt. Po dotarciu na miejsce blisko stada uderzy piorun, a przerażone zwierzęta zaczną uciekać. Wyprzedź je, zanim dotrą do klifu i zrobią sobie krzywdę. 

Teraz zagoń stado w bezpieczne miejsce, mając na uwadze to, że od czasu do czasu jakaś krowa pomyli drogę (zwracaj uwagę na ciemnoniebieskie znaczniki na radarze). 

Przypomnę też, że wciskając strzałkę w górę na d-padzie, możemy popędzić bydło, aby biegło szybciej. Do ukończenia misji nie trzeba uratować wszystkich zwierząt.

 

Marshal Johnson (M)

Nazwa misji: Political Realities in Armadillo​

Pieniądze: $20

Idź za szeryfem do baru. Następnie zagwiżdż na konia (strzałką w górę na d-padzie) i śledź podejrzanego. Po dotarciu na miejsce zostaniecie zauważeni. Schowaj się w wyznaczonym miejscu i zabij napastnika. Następnie wykończ pozostałych wrogów, używając dostępnych osłon.

Jeśli podbiegniesz do trupa, zdobędziesz trochę amunicji. Możesz też wcisnąć Δ, aby przeszukać ciało i zyskać trochę kasy. Teraz nasz cel (Walton) zacznie uciekać. Postaraj się go nie zabić, strzel w nogi (dostaniesz więcej punktów honoru).

 

Nazwa misji: Justice in Pike's Basin​

Pieniądze: $25

Wsiadaj na konia i jedź do Pike's Basin. Na miejscu rozpraw się z przeciwnikami. Pamiętaj o korzystaniu z osłon i możliwości zyskania dodatkowej amunicji i kasy poprzez podbieganie do trupów i przeszukiwanie ciał. 

Misja nie jest trudna, o ile nie będziesz wbiegał prosto na wrogów. Radzę korzystać ze strzelby, bo ma lepszy zasięg niż rewolwer. Można też korzystać z umiejętności specjalnej naszego bohatera, która spowalnia czas podczas strzelania (wciskamy prawą gałkę).

Po zabiciu przeciwników uwolnij zakładników. Kiedy ukończysz misję, możesz odwiedzić namioty w obozie. Znajdziesz tam skrzynie z pieniędzmi.

 

Nigel West Dickens (W)

Nazwa misji: Old Swindler Blues

Wsiądź na powóz i udaj się do Armadillo. Po drodze zostaniesz napadnięty przez kilku bandytów, jednakże pokonanie ich nie powinno sprawić Ci zbyt wielu problemów. Uważaj jednak na zdrowie staruszka. 

Misja zakończy się, kiedy dotrzesz do doktora w Armadillo. 

 

Marshal Johnson (M)

Nazwa misji: Spoil the Rod, Spare the Bandit​

Pieniądze: $50

Wsiadaj na konia i jedź za Marshalem. Po chwili dotrzecie do pierwszego obozu. Obejrzyj krótki filmik, otrzymasz nową broń. Teraz dołącz do pozostałych i udaj się w kolejne miejsce.

Kiedy dotrzesz na farmę, zbadaj oznaczony teren. Następnie podjedź do stodoły i strzel w cztery kłody blokujące drzwi. 

Teraz zaatakuj dom na farmie. Strzelbą zabij wrogów na zewnątrz, tych w środku (z parteru), możesz zabić zza okien. Następnie wejdź do domu i uwolnij zakładników na piętrze. Pierwsza kobieta nie będzie stanowić problemu, zastrzel napastnika i tyle. Druga natomiast będzie w pokoju za zamkniętymi drzwiami. 

Wchodząc do pokoju, użyj umiejętności specjalnej Johna i wyceluj w głowę napastnika. Zabij go, zanim on zabije kobietę.

Następnie udaj się na spotkanie z mieszkańcami i ruszaj w pogoń za pozostałymi bandytami. Po dotarciu na miejsce rozpęta się strzelanina. Siedź w bezpiecznym miejscu i eliminuj wrogów ze strzelby. Po odparciu dwóch fal misja zakończy się sukcesem.

 

Bonnie MacFarlane (B)

Nazwa misji: The Burning

Bonnie martwi się o swego ojca, którego od dłuższego czasu nie ma na farmie. Wsiadaj na konia i ruszaj na poszukiwania. Po przejechaniu pewnego dystansu odnajdziesz go całego i bezpiecznego. Teraz wracaj na farmę, gdzie okaże się, że stadnina koni stanęła w ogniu. 

Udaj się do znacznika i wspinaj się na dach. Wejdź do środka od tyłu. Teraz zejdź na dół po drabinach i otwórz drzwi. Wygoń dwa konie ze stadniny, na trzeciego wsiadaj i udaj się w wyznaczone miejsce.

 

Marshal Johnson (M)

Nazwa misji: Hanging Bonnie MacFarlane​

Bonnie została porwana przez bandytów. Chcą oni odzyskać swojego kompana, którego uprowadziliśmy w misji Spoil the Rod, Spare the Bandit​.

Jedź za Marshalem na miejsce spotkania. Kiedy spotkacie się z bandytami, od razu przygotuj się na strzelaninę. Schroń się i zabij napastników. 

Bonnie zostanie powieszona. Postaraj się szybko zabić pozostałych wrogów i biegnij na ratunek. 

 

Nigel West Dickens (W)

Nazwa misji: You Shall Not Give False Testimony, Except for Profit​

Wsiądź na powóz i jedź na farmę Ridgewood. Po dotarciu do pierwszego znacznika biegnij do drugiego i obejrzyj przedstawienie Westa. 

Teraz traf w świecącą czaszkę na domu. Nie śpiesz się, wyceluj dobrze i oddaj strzał. Następnie traf w podrzucony kapelusz, użyj do tego specjalnej umiejętności Johna. Gotowe? Teraz czas na walkę. Nie będzie ona zbyt wymagająca. 

Po kilku uderzeniach z pięści wciśnij Δ, aby powalić przeciwnika na ziemie i dobić go. 

Ostatnie zadanie polega na obezwładnieniu napastnika. Wyceluj z pomocą umiejętności specjalnej w jego dłoń i strzel w pistolet.

 

Seth (S)

Nazwa misji: Exhuming and Other Fine Hobbies

Na cmentarzu poznasz dość... ciekawą postać. Przypomina ona nieco Golluma z Władcy Pierścieni

Jedź w wyznaczone miejsce. Ukradnij konia należącego do szeryfa i uciekaj. Zjedź z głównych dróg i galopuj po polach, aby szybciej uniknąć pościgu.  

Kiedy zrobi się bezpiecznie, wróć do Setha. Teraz musisz złapać uciekającego Mosesa na lasso. Możesz wsiąść na konia, lub możesz za nim pobiec na piechotę. Proponuję to pierwsze rozwiązanie. Kiedy już go złapiesz i przyciągniesz do siebie, wciśnij Δ, aby go związać. Następnie podnieć uciekiniera i wróć do Setha. 

Teraz czas oczyścić Twoje dobre imię. Wejdź do biura, podaruj list i zmniejsz nagrodę za swoją głowę. 

 

Nigel West Dickens (W)

Nazwa misji: Liars, Cheats, and Other Proud Americans​

Pieniądze: $3

Spotkaj się z wesołym staruszkiem i jedź wciskać 'leki' innym naiwniakom. Po dotarciu na miejsce wyścigu wsiadaj w przygotowany zaprzęg i wygraj wyścig. Nie strzelaj do swoich rywali, staraj się też ich nie taranować. 

Uważaj na zakrętach, obserwuj radar i staraj się wytracać prędkość, zanim pokonasz ostry łuk. Wyścig nie jest trudny. Pamiętaj, aby jechać drogą (pobocza Cię spowalniają) i dbać o kondycję konia.

 

Nazwa misji: Can a Swindler Change His Spots?​

Pieniądze: $25

Misję rozpoczniesz między 5AM, a 10PM (aktualną godzinę w grze sprawdzisz w menu, zegarek w prawym górnym rogu). Jeśli będziesz poza godzinami misji, blisko będzie namiot do wynajęcia, w którym zapiszesz grę, co pozwoli na przyśpieszenie czasu.

Kolejny raz Twoim zadaniem będzie kantować biednych ludzi. Udaj się w wyznaczone miejsce i obejrzyj szopkę Dickensa. Po chwili nadjedzie kilku mężczyzn, którzy oskarżą staruszka o machlojki. 

Wsiadaj prędko na powóz i zabij wrogów. Pamiętaj o umiejętności specjalnej bohatera. Kiedy dotrzesz do blokady drogowej, strzel w beczki na wozach. Wybuch otworzy drogę ucieczki. Następnie wyeliminuj resztę pojawiających się wrogów. 

Po przejechaniu odpowiedniego dystansu i dotarciu do jaskini misja zakończy się powodzeniem.

 

Nazwa misji: The Sport of Kings, and Liars​​

Pieniądze: $5

Wsiądź na konia i jedź za staruszkiem. Po przybyciu na miejsce ustaw się na linii startu.

Musisz wygrać wyścig. Skup się na dwóch rzeczach - kondycji konia oraz trasie. Omijaj trawę, bo ta Cię spowalnia. Staraj się jechać po utwardzonym gruncie. Przeciwnicy mogą być trudni do wyprzedzenia, ale nie przejmuj się tym, tylko jedź do mety. Najważniejsze jest równe tempo.

 

Irish (I)

Nazwa misji: A Frenchman, a Welshman and an Irishman​

Po wejściu w znacznik obejrzyj cutscenkę i uratuj Irlandczyka. Zabij dwóch oprychów, użyj umiejętności specjalnej dla ułatwienia zadania.

Następnie jedź z nim na małą przejażdżkę. Kiedy dotrzesz na miejsce, zsiądź z konia, podejdź do bandytów, a kiedy usłyszysz pierwsze ostrzeżenia z ich strony, wyjmij strzelbę i zrób, co trzeba. Wszyscy martwi? Warto teraz przeszukać ich ciała i zebrać broń.

Uważaj, podchodząc do budynku, bo zza drzwi wyskoczy jeden zbir ze strzelbą.

 

Nazwa misji: Man is Born Unto Trouble​

Dosiądź konia i podążaj za Irlandczykiem. Kiedy będziesz na miejscu, podjedzie do Ciebie dwóch przeciwników. Zabij ich, korzystając z umiejętności specjalnej.

Następnie zabij resztę górników na powierzchni i wejdź do kopalni. W tunelach napotkasz opór. Na początku niewielki, ale "im dalej w las, tym więcej drzew". Uważaj na skrzynki z dynamitem i śmiało korzystaj z ich obecności.

Po zabiciu wszystkich w środku chwyć za wózek z bronią i wróć z nim drogą, którą wszedłeś do środka.

Na powierzchni będziesz musiał pchać wózek dalej, jednak tym razem napotkasz opór. Przy zjeździe z góry uważaj na gościa, który na torach ustawia dynamit. Na szczęście jeden celny strzał rozwiązuje problem.

Po ukończeniu misji możesz przeszukać pobliskie namioty. W skrzyniach jest sporo gotówki.

 

Nazwa misji: On Shaky's Ground​

Idź z Irlandczykiem do jego znajomego. Na miejscu okaże się, że ten ma kłopoty.

Znajdź drabinę i wejdź na dach. Następnie zeskocz do pokoju i zabij przeciwnika. Następni wrogowie oraz Shaky, którego będziemy musieli uratować, jest tuż za ścianą. Korzystaj z osłon i uwolnij go.

Teraz musisz wydostać się z budynku. Pokonaj kolejną falę, wspomagaj się skrzynkami z dynamitem. Jeden celny strzał i ka boom! Teren czysty? Podejdź do bramy i ją otwórz.

Na zewnątrz kolejni wrogowie. Schroń się za skrzyniami i celu w lampy naftowe lub głowy mężczyzn - jak wolisz.

Ostatnia fala czeka przed amunicją, ale i z nimi nie powinieneś mieć większych problemów. Kiedy załadujecie skrzynię z pociskami na powóz, siadaj na miejscu pasażera i osłaniaj go. Oczywiście do tego zadania przyda się strzelba.

 

Seth (S)

Nazwa misji: A Gentle Drive with Friends​

Pieniądze: $10

Prosta misja, w której musisz przejechać powozem z punktu A do punktu B. Po drodze spotkasz kilku przeciwników, ale nie będzie z nimi większego problemu, o ile poczęstujesz ich amunicją ze strzelby.

 

Nazwa misji: Let the Dead Bury Their Dead​

Pieniądze: $10

To jest ten wielki dzień. Seth odnalazł w końcu swój skarb! Znajduje się on nieopodal cmentarza, w wielkim opuszczonym domu.

Udaj się tam, ale uważaj, bo już po kilku metrach zostaniecie napadnięci. Zabij przeciwników i przedrzyj się pod posiadłość. Kiedy wejdziesz do środka, również napotkasz opór. Korzystaj z osłon, nie śpiesz się. 

Po misji trupy zostaną na miejscach, więc warto je ograbić i zyskać kilka dodatkowych dolarów i amunicję do broni.

 

Marshal Johnson (M)

Nazwa misji: The Assault on Fort Mercer​

Pieniądze: $50

Misję rozpoczniemy na wzniesieniu na opuszczonych terenach. Są to rejony dzikich zwierząt, więc uważaj na siebie.

Czas przejąć Fort Mercer i schwytać Billy'ego Willimasona. Wsiadaj na powóz, a kiedy przyjdzie na to czas, rozwal przeciwników z "miniguna". Na szczęście mamy nielimitowaną ilość amunicji.

Kiedy teren będzie czysty, podążaj za swoją ekipą. Wejdź na schody i zabij wszystkich na murach. Możesz celować w skrzynie z dynamitem. Kiedy oczyścisz mury, okaże się, że nadciągają posiłki. 

Znów w ruch pójdzie starożytna imitacja miniguna. Zabij wrogów, a kiedy zobaczysz nadjeżdżające powozy, skup się na nich. 

Po ukończeniu misji wszędzie będzie mnóstwo trupów i mnóstwo darmowej amunicji. Warto ją zebrać nim wyruszymy w dalszą podróż... podróż do Meksyku!

r e k l a m a

Komentarze - bądź pierwszy! Skomentuj Obserwuj

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisóws: 33473

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  Siatkarz... 0 439 1317
Zobacz pełen ranking

GTA

Zobacz więcej   

Znajdź nas w sieci



X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.