reklama

Blog użytkownika Majek

2750VSA:MP - historia, która ciągnie się do dziś! 26.10.2015, 13:03 przez Majek

Setki tysięcy (o ile nie miliony) graczy na całym świecie, godziny świetnej zabawy, mnóstwo gamemodów i skryptów, atmosfera, ludzie... to wszystko sprawia, że w SA:MP'a do dziś gra mnóstwo ludzi.

W tym wpisie cofniemy się 9 lat wstecz, do samych początków i prześledzimy losy najlepszego według mnie multiplayera do GTA SA - San Andreas Multiplayer!

 

Wszystko zaczęło się 09.05.2006 kiedy to wyszła pierwsza, skromna wersja SA:MP'a.

Kogo by nie spytać o jego początki w SA:MPie zawsze wspomni je on z uśmiechem.

 

Z biegiem czasu gracze otrzymywali coraz więcej możliwości do zabawy. Czy to dzięki samym twórcą SA:MPa, czy to dzięki programistom i koderom, którzy w języku programowania zwanym PAWN tworzyli swoje mapy oraz skrypty urozmajcające grę.

 

Setki godzin spędzonych chociaż by na serwerach GTA Site, gdzie razem z innymi pilnowało się np. Ammu Nation w LS. Wspólne zabawy i podróże, gangi i wyścigi. Wspominać można by godzinami :)

 

Legendarne N1, N2 i N3 oraz serwer z mapą ligową (MP5 i SO).

 

 

Nie można zapomnieć o takich serwerach jak GTAT czy High Skill. Ten pierwszy działa do dziś! W skrócie GTAT to wojny gangów na całej mapie SA. Na HS'ie grało się głównie na mapie MAD (co to MAD wyjaśniłem niżej).

 

Poniżej lista i opis kilku gamemode'ów:

  • serwery role play: było to odwzorowanie życia, można było chodzić do pracy, pobawić się w stróżów praca, z biegiem czasu nawet i auta trzeba było tankować ;) mod raczej skierowany do fanów gier typu Simsy
  • serwery stunterskie: tysiące ramp, miliony lokalizacji, jedyne ograniczenie dla twórców tego typu serwerów to ich wyobraźnia i sam SA:MP gdzie była ograniczona ilość obiektów na serwerach (oczywiście im nowsza wersja SA:MPa tym więcej obiektów pojawiało się na serwerze)
  • sumo serwery: pojawiły się nieco później, w tej zabawie chodzi o to, żeby strącić przeciwników z przeróżnych platform i zostać przy życiu przez conajmniej 500 sekund. Jeśli się spadło do wody czy Wasze auto zostało zniszczone trzeba odczekać kilka sekund po czym spawnujemy się z nowym pojazdem. Po wygraniu rundy plansza zmieniała się na nową.
  • serwery 4fun DM: luźniejsza wersja role play i to właśnie ten typ gamemode'a można spotkać na większości serwerów. Death match, mnóstwo atrakcji i aren, możliwość zakupu posiadłości, wyścigi z check pointami, rozwijanie swojej postaci (np. po zdobyciu odpowiedniego poziomu odblokowywały się nam bronie w Ammu Nation), itd.
  • serwery wyścigowe: najlepszy i najpopularniejszy serwer - AdrenalineX Racing zawstydził by nie jednego Need For Speed'a ;)

 

 

Z każdą nową wersją SA:MPa poprawie ulegała też synchronizacja. I tu się na chwilę zatrzymamy.

 

W SA:MPie od zawsze aby kogoś trafić trzeba było celować lekko przed skina. Jedni uważali to za błąd i woleli np. MTA (Multi Theft Auto) - głównego konkurenta SA:MP'a, gdzie wystarczyło celować w skina - inni uważali to za zaletę, bo żeby kogoś zabić musiało się mieć trochę umiejętności.

 

Według mnie, właśnie dzięki tej "zalecie" rozwinęła się m.in. scena klanowa, która przez lata dawała wiele radości... dawała, bo z biegiem czasu wymyślano coraz to nowsze cheaty i inne wymyślne stworzenia.

 

Począwszy od róznych god mode'ów, zmniejszania obrażeń zadawanych przez bronie (np. trafienie z M4, które orginalnie zabiera 10HP można było zmienić tak, że zabiera 1HP) do trainerów w stylu cam hacka. Można było stać w Los Santos, kamerą zawędrować do San Fierro i zabić przeciwnika ze snajperki.

 

Zaczęło się nagrywanie swojej gry, kontrowersje, wrzucanie filmików na YouTube itd. Cała magia prysnęła.

 

Zanim jednak to wszystko zepsuło całą scenę klanową zabawa była wyśmienita. Emocje podczas sparingów czy klanówek nie raz i nie dwa porównać można było do finału Ligi Mistrzów.

 

No dobrze... ale co to te klanówki? Na czym to polegało? Czym różniła się klanówka od sparingu?

 

Klanówka (tzw. CW - Clan War) klany zapisywały wynik meczu.

Sparing - luźna gierka, trening.

 

Pierwotnie, do czasów SA:MP 0.2 klanówki rozgrywane były na starej dobrej "ligówce".

Taki mecz składał się z dwóch rund. Pierwsza na MP5, druga na Sawn Off'y.

Runda pierwsza (MP5):

Akcja rozgrywała się w San Fierro. Jedna z drużyn miała spawn tuż obok Jizziego, druga koło statku wojskowego. Walka toczyła się na Pier69, najczęściej na dachach bo były trudne do odbicia i najłatwiej zdobywało się na nich punkty. Aby punkt zdobyć trzeba było zabić przeciwnika, za zabicie kogoś ze swojej drużyny, przejechanie przeciwnika czy samobojstwo odbierany był 1 punkt.

Zwyciężała drużyna, która zdobyła 30 punktów (czyli zabiła przeciwnika co najmniej 30 razy).

Zasady bardzo proste, do wyboru tylko jedna broń, ale taktyk było więcej niż powstało misji we wszystkich GTA razem wziętych ;)

Runda druga (SO):

Tym razem lądujemy na lostnisku SF. Do dyspozycji mamy jedynie Sawn Off'y. Tu podobnie jak w rundzie pierwszej - gra toczyła się do 30 punktów.

Zwyciężała drużyna, która po zakończeniu obydwu rund miała więcej punktów.

 

Po latach gry mapa ligowa zaczęła się nudzić, w Europie grano na mapie zwanej Battlegrounds czy też World Cup. W Polsce rozpowszechniła się mapa AAD (Attack and Defense).

Gamemody były niby podobne, ale jednak całkiem inne. Gra polegała na przejmowaniu baz drużyny przeciwnej. Na początku aby to zrobić trzeba było poprostu wyeliminować przeciwnika.

Z czasem zwykłe AAD zastąpiły Premium A/D zrobione przez SeriouS'a oraz MAD (Multi A/D) stworzone przez Axl'a.

 

Nie będą rozpisywał różnic między Premium A/D oraz MAD bo było ich sporo. W późniejszych wersjach Premium A/D dodano możliwość przejmowania bazy przez wejście do CP (checkpoint), w którym trzeba było pozostać przez określony czas oraz znane z CS'a podłożenie bomby.

 

Różnice między polskim A/D, a zagranicznym polegały na tym, że za granicą można było używać c-buga (szybsze strzelanie np. z Desert Eagle'a), była trochę inna lista dostępnych broni, grało się z pancerzem oraz były limity typu 1 snajperka  na zespół.

 

No dobrze... a zasady gry? Gra toczyła się zazwyczaj do 7 punktów. Każdy team atakował i bronił po 3 bazy (bazy do obrony wybierano samemu, można też było grać "randomy", czyli to skrypt sam losował nam bazę do obrony). Na końcu był TDM (Team Death Match), który odbywał się na arenach.

Baz było ponad 200, aren ponad 100.

 

Oczywiście klany to nie tylko zacięte mecze, to też wspólna zabawa i rozmowy na Team Speak'u.

Stety czy niestety w najnowszych wersjach SA:MPa synchronizacja została naprawiona i teraz celując komuś w brzuch możemy być pewni, że jego czerwony pasek HP zmniejszy się o kilka punktów ;)

 

Po dziś dzień uruchomionych jest ponad 4.000 serwerów, na których czas miło spędza ponad 50.000 graczy. Pomimo wieku SA:MP nadal ma się dobrze i nic nie wskazuje na to żeby przez najbliższych kilka lat było inaczej ;)

 

Minęło już wiele lat i o wielu szczegółach pewnie zapomniałem. W komentarzach możecie dodać swoje wspomnienia i poprawić moje błędy jeśli gdzieś jakieś zrobiłem ;)

 

Oficjalna strona SA:MP

Wszystkie wersje SA:MPa można znaleźć TUTAJ.

 

Lista polskich klanów SA:MP, o których warto pamiętać:

  • RSAH (najdłużej isteniejący i swego czasu najlepszy klan w Polsce, aktywny do dziś)
  • xHoTx (klan zaczął przygodę już w VC:MP, podobnie jak RSAH uważany za jeden z najlepszych klanów w Polsce i Europie!)
  • CPT
  • TBU
  • DHS
  • OldS
  • STARS
  • AC
  • DC
  • gtg
  • NRG
  • o2
  • WCS
  • BoH
  • GC
  • MoG
  • NNT
  • v8
  • Ve
  • Mc
  • UR
  • BM
  • N
  • ANO
  • SHC
  • GoP
  • OR
  • gtq

Oceń notkę:
+ +8 -
r e k l a m a

Komentarze (34) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 51
Kubixxx (Poziom: 51) dodano: 26.10.2015, 13:56
Dość przyjemna notka. + za wspomnienie o n-kach GTASite. SAMP to czasy, które na pewno będę wspominać z uśmiechem na twarzy. W końcu premiera Lost-Heaven to moment, gdy gra potrafiła mnie wciągnąć na długie miesiące.

Nie zgodzę się jednak ze stwierdzeniem, że to mod skierowany dla fanów simsów. Nie widzę żadnego powiązania.
+ +4 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 30
Migulo (Poziom: 30) dodano: 26.10.2015, 20:46
Bardzo ciekawy wpis. Od jakiegoś czasu mam ochotę by wrócić do San Andreas (w trybie wieloosobowym), ale odkąd ostatnio w nie grałem minęło kilka lat, więc sporo mi uciekło a także sporo mogło się zmienić. Może w następnym blogu napiszesz coś o różnicach, wadach i zaletach MTA i SA:MP-a? :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Majek do Migulo (Poziom: 45) dodano: 26.10.2015, 21:53
W MTA nie grałem za dużo, łącznie może z 30min się uzbiera :P Jedyne co wiem o MTA to tyle, że strzela się w skina, jest lepiej zrobione pod programistów (można tworzyć dużo więcej i dużo łatwiej), ma więcej bajerów dla graczy (np. w SAMP nie da się chwycić za nogę helikoptera i polecieć, a w MTA tak).

Na tym moja wiedza o MTA się kończy :P
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 60
RAFkin (Poziom: 60) dodano: 27.10.2015, 07:11 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 27.10.2015, 07:14
Najlepsze czasy SA-MPa były dla mnie w czasach pier/lot i klanówki na tym trybie.
To były dobre czasy i wiele spędzonych godzin, w których ze zwykłego gracza doszedłem do leadera klanu.
Późniejsze ersahowskie A/D nie było już dla mnie tym samym.
Jeszcze mógłbym się długo rozpisywać.

Screenów miałem pełno, ale wszystkie przepadły, zostało tyle co nic, także podrzucam co mi się udało znaleźć z ( wówczas nieco zmodowanego) SA-MPa

http://i.imgur.com/8SxGECj.jpg
http://i.imgur.com/RYSljJd.jpg
http://i.imgur.com/TgYMbX6.jpg
http://i.imgur.com/TbLax5j.jpg
http://i.imgur.com/bB5Efoe.jpg

I skoro VC-MP zostało tutaj wspomniane to też coś dorzucę
http://i.imgur.com/wDU2awL.png

+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.20.***.***]
3RRoreQ (Poziom: ) dodano: 27.10.2015, 10:18
Ja najmilej wspominam czasy na serwerze MaxGaming.Był to świetny serwer,który niestety w czerwcu upadł z powodu Head Admina ni3po,który nic nie robił na serwie.Kto kojarzy ten serwer,niech napisze.Poza tym często grałem na Dayz i Call of Duty.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 18
djdeejay (Poziom: 18) dodano: 27.10.2015, 11:28
Madoshi EveryStuff, później GamersX :) Ile ja tam spędziłem czasu. A dla trochę powazniejszej rozgrywki to był Partyserver i serwery GTASite :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 31
Puma (Poziom: 31) dodano: 27.10.2015, 12:15 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 27.10.2015, 12:16
Deathmatch i rozgrywka klanowa przeważnie mi zwisała. Na enkach GTASite i All in One pobyłem łącznie może z 2h. Nie były złe, ale to nie moje klimaty.

Moim "konikiem" przez jakiś czas było natomiast roleplay. Najdłuższą przygodę miałem z LS-RP. Jednak po czasie było za duże parcie na powagę i silenie się na full RP, a za małe na zabawę, jakiej miała dostarczać rozgrywka. Pod tym względem zdecydowanie najlepiej grało się na trochę mniejszych serwerach, miło wspominam taki w Dillimore, na północ od LS. Niestety nie pamiętam nazwy, bo był to serwer niszowy, który wynalazłem w temacie od reklam na forum GTASite. Żałuje trochę, że nigdy nie było mi dane pograć na Lost Heaven.

Oprócz tego SA-MP znam bardziej od strony technicznej. Gamemody pisane przeze mnie nigdy nie były szczególnie mocno zaawansowane technicznie, ale na wyspecjalizowaną rozgrywkę w zamkniętym gronie wystarczały. Zresztą wciąż je tworzę w wolnym czasie.

To zamknięte grono wspomniane wyżej to ekipa Apexi z naszego forum i gang The Lost MC funkcjonujący teraz, który Apexi zastąpił. Wciąż gramy co niedzielę ze sobą, po przynajmniej dwie godziny. Kontynuując tradycję Apexi głównie się ścigamy, ale posiadamy też tryby o klimacie związanym z gangami motocyklowymi. Okazjonalnie pykniemy też jakiś deathmatch czy capture the flag. Zainteresowanych zapraszam na forum: http://gtasi(...)lna.html
+ +3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 28
krz (Poziom: 28) dodano: 27.10.2015, 15:44
Najmilej wspominam n3 z mapą TDM by Sweet, i enke numeru nie pamiętam ale z mapą w LV.

Może moja opinia jest kontrowersyjna ale uważam że serwery RP zabiły sampa
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.5.***.***]
well (Poziom: ) dodano: 27.10.2015, 18:57
"serwery role play: było to odwzorowanie życia, można było chodzić do pracy, pobawić się w stróżów praca, z biegiem czasu nawet i auta trzeba było tankować ;) mod raczej skierowany do fanów gier typu Simsy"

Serio porównujesz to do takiej gry?
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
alicjaess (Poziom: 40) dodano: 26.10.2015, 13:58
Mimo, że od premiery samego SA minęło dużo czasu, to do dziś SA:MP się świetnie trzyma, sama gram co tydzień w sampa i w sumie nie narzekam, wolę szczerze mówiąc skromny SA:MP od wynalazku zwanego Online. Możliwości może nie powalają, ale ja z natury mam sentyment do rzeczy "oldschoolowych". Bo wtedy nieważna była grafika, lecz grywalność. :) Obecnie gram na serwerze Lostów, ale kiedyś zdarzyło mi się zagrać w All in One.
+ +3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Majek do alicjaess (Poziom: 45) dodano: 26.10.2015, 14:15
Zapomniałem o All in One :D Też spoko serwer ;)
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[81.152.***.***]
thetosiek do Majek (Poziom: ) dodano: 26.10.2015, 14:37
Oj grało się, grało na AiO.... Ale to bardzo dawne czasy....
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 51
Kubixxx do thetosiek (Poziom: 51) dodano: 26.10.2015, 14:58
AiO to fajna inicjatywa ówczesnej redakcji, która postanowiła po zamknięciu wszystkie serwerów "n" stworzyć coś świeżego.

Czemu nie przetrwało zbyt długo? Ponieważ tam gdzie jest wszystko nie ma tak naprawdę nic. Takie jest moje odczucie n2/n6/n7 > AiO :P
+ +3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 29
XdtgS do Kubixxx (Poziom: 29) dodano: 27.10.2015, 19:30
Taka prawda majster ^^
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 29
XdtgS (Poziom: 29) dodano: 26.10.2015, 15:41
Notka zacna, miło było wrócić wspomnieniami do ulubionych trybów i lig :D Aczkolwiek z jednym się nie zgodzę "RSAH (najdłużej isteniejący i swego czasu najlepszy klan w Polsce, aktywny do dziś)", to my (STARS) wygraliśmy Polską ligę, aczkolwiek DC i RSAH nie odpuszczało aż do końca :D TBU ahh moję początki zabawy z sampem, następnie stworzyłem swój klan "^GG^" który miał się dobrze lecz z pewnych przyczyn nie mogłem go już dłużej ciągnąć, pewien czas później dołączyłem do STARS i byłem w nim dumny aż do jego końca :) Po udanych zabawach z klanami przyszedł czas na serwer Lost Heaven a jak dalej było to już najstarsi wyjadacze pamiętają :)
+ +6 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Majek do XdtgS (Poziom: 45) dodano: 26.10.2015, 18:52 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 26.10.2015, 18:55
Turnieje turniejami, chodziło mi o to, że przez dłuższy czas RSAH miało listę z samymi zielonymi wynikami ;) Jedyne czego żałuję to właśnie tego, że nie brałem udziału w lidze GTA Site :P

A jeśli chodzi o moje klany: NNT, MoG, TBU, RSAH, Mc i BoH :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 29
XdtgS do Majek (Poziom: 29) dodano: 27.10.2015, 19:28
Byłeś w TBU? Pod jakim nickiem i w którym roku? :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Majek do XdtgS (Poziom: 45) dodano: 27.10.2015, 21:25
Nick Stalker, roku nie pamiętam :P od 2010 byłem w RSAH czyli pewnie w 2008 albo 2009 ;)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[193.188.***.***]
HardWell (Poziom: ) dodano: 28.10.2015, 00:47
Moim zdaniem lepsze od SAMP jest MTA, o którym też warto wspomnieć. Ma o wiele więcej możliwości.
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 17
Najtmar (Poziom: 17) dodano: 29.10.2015, 13:26
Serwer GtaSite numer 3 ( N3) i tyle w tym temacie. Do tej pory za nim tęsknię. :D
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 8
Ender24 (Poziom: 8) dodano: 29.10.2015, 17:48
POZDRO OD DRAXA
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 13
Riddick94 (Poziom: 13) dodano: 29.10.2015, 21:32
Błąd w tekście.

PAWN - język.
PAWNO - kompilator.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Majek do Riddick94 (Poziom: 45) dodano: 30.10.2015, 21:27
Poprawione ;)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[91.230.***.***]
Shelby67 (Poziom: ) dodano: 01.11.2015, 13:03
SAMP może był fajny kiedyś, ale teraz nie może się równać z MTA, które ma dużo więcej możliwości, w sumie jest ich nieskończona ilość.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[213.195.***.***]
InFaMouS (Poziom: ) dodano: 19.11.2015, 23:35
Wśród tych klanów zabrakło także słynnych KINGS'ów ;D
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 41
Zembu (Poziom: 41) dodano: 27.10.2015, 12:43
Może i trwa do dzisiejszego dnia, ale powoli już umiera, przykładem jest FullServer, na którym admini banują za byłe gó*no, nie potrafią rozróżnić aima od skilla, żeby dostać moderatora lub admina wystarczy kumplować się z RCONami...
+ +3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Majek do Zembu (Poziom: 45) dodano: 27.10.2015, 13:13
Full Server zszedł na psy odkąd założyciel odszedł i założył ToS'a ;)
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 8
Ikerfs do Zembu (Poziom: 8) dodano: 30.10.2015, 23:46
Witam,

Jako obecni właściciele serwera FullServer.eu dbamy o jego dobro i opinie, która była budowana z dbałością od 2009 roku.

Nie zgodzę się z wypisaną przez Ciebie powyżej treścią na temat serwera. Oczywiście każdy ma prawo do wyrażenia własnego zdania oraz krytyki, ale jeżeli mija się ona z prawdą musimy zareagować. Zacznę od tego, że administratorzy nie banują jak Ty to określiłeś "za byle gówno". Administracja przewinienie każdego gracza (oprócz tych niezarejestrowanych) przedstawia w postaci screena lub filmiku administracji RCON. Wtedy podejmujemy decyzję o odrzuceniu ewentualnej prośby o ub, skróceniu bana, lub jego zdjęciu. Nie ma innej możliwości - wszystkie decyzje są szybko i wspólnie podejmowane, tworzymy kolektyw. Zgodzę się, że nie każdy jest na pewno orłem w wykrywaniu czitów, ale u administratorów liczy się również charakter i podejście do graczy, a to stoi na bardzo dobrym poziomie. Błędy zdarzają się każdemu, zarówno administratorom, moderatorom jak i graczom - nie jesteśmy nieomylni. Wspólnie poprzez dobrą atmosferę i grzeczne zwracanie uwag możemy je eliminować. Jeśli chcesz wiedzieć jakie zasady panują na FullServerze, zachęcam Cię do przeczytania regulaminu dostępnego na naszym forum.

Teraz druga sprawa. Aby dostać rangę moderatora lub administratora trzeba przede wszystkim wykazywać się kulturą osobistą, kreatywnością i chęcią niesienia pomocy graczom. Każda osoba, która się stara i chce pomóc w rozwoju sfery rozrywki oraz sfery organizacyjnej może w trakcie rekrutacji napisać podanie. Z pewnością taką osobę docenimy. Jesteśmy zbyt poważnym serwerem i nie dajemy rang na zawołanie.


Z poważaniem, Administracja RCON FullServera
Iker, BloodLine_, noctropolis, Olej, KacperCL.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Majek do Ikerfs (Poziom: 45) dodano: 31.10.2015, 15:40
Kiedy Davo i Nowi tym zarządzali było git, potem była ujnia.

Nie wiem jak jest teraz, także moja wypowiedź raczej tyczy się tych kilku lat wstecz ;)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[213.146.***.***]
Grigi do Majek (Poziom: ) dodano: 16.05.2016, 00:33
Ale Ty gadasz głupoty, byłeś Ty w ogóle na świecie kiedy DavO interesował się tym serwerem?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 19
GrigiPL do Majek (Poziom: 19) dodano: 16.05.2016, 00:34
Ale Ty gadasz głupoty, byłeś Ty w ogóle na świecie kiedy DavO interesował się tym serwerem?
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
FuNBoo$te[R] (Poziom: ) dodano: 27.10.2015, 15:48
Ojj pamiętam tamte czasy, 5 lat grałem a przez 1,5roku miałem swój serwer (Polski Serwer Hajsu), pamiętam jak pobierałem gamemody z GtaOfffline tylko po to, aby zajumać obiekty i filterscripty :) Chociaż dużo miejscówek sam robiłem w edytorze i nie raz modyfikowałem skrypty, ale nigdy nie odważyłem się napisać własnego gamemoda. Swego czasu udało mi się gościć 100 osób na serwerze, a sam serwer utrzymywałem z adminami (oni też płacili za admina) i co najlepsze serwer się z tego utrzymywał, aż sam się dziwię że nic nie zarabiałem na tym a poświęcałem dużo czasu dla rozbudowy serwera i ludzi. Niezapomniany klimat :) Teraz pewnie z dzisiejszą gimbazą nieudałoby się tego klimatu odtworzyć... Czuje się staro...
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[79.184.***.***]
Mati_(POL) do FuNBoo$te[R] (Poziom: ) dodano: 30.08.2016, 11:27
yhh.. , no no. Kogo my tu mamy, zwierzamy się ze szczegółów gdzieś na uboczu? Zawsze dobrze powspominać te czasy. Pomimo wielu skur*** (graczy/adminów) jakich napotkałem to było nawet przystępnie. Teraz już nie ma co, może podejmij się kiedyś PSH na GTA 5, gdy już jakiś niezależny projekt multi da taką możliwość. Trzymaj się.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[178.235.***.***]
franczenska (Poziom: ) dodano: 11.06.2017, 22:36
ja gram do dzis tak jak kiedys gram i tak samo mnie to fascynuje i wciaga
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (34 opinie) Skomentuj

Majek

Majek

Poziom: 45

Ranking: 3

PD: 12347

Platformy

PC (Windows)
Apple iOS
Android

Płeć: Mężczyzna

Dołączył: 15.01.2014

Miasto: Kraków

WWW: https://www.facebook.com/DJMajek93

GG: 9436149

Dałem plusów/minusów: 128/12

Otrzymałem plusów/minusów: 334/78

Napisałem komentarzy: 669

Osiągnięć zdobyłem: 63/142 (44%)

Oceniłem gier: 15

Napisałem blogów: 10

Napisałem recenzji: 0

Założyłem dyskusji: 0

Aktualnie gram w: Grand Theft Auto: San Andreas

Gram/Mam: 12 tytułów

Ukończyłem: 1 tytuł

X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.