reklama

Blog użytkownika Kubixxx

1822VWielki Potop i inne nieszczęścia W temacie Grand Theft Auto | 14.05.2016, 16:46 przez Kubixxx

Modyfikacje podnoszące poziom wody w San Andreas poznaliśmy jeszcze za czasów, gdy piątka była tytułem dostępnym jedynie na X360 i PS3. Miasto wygląda jak wyciągnięte z filmów katastroficznych, gdzie wielka fala przedziera się przez ciasne ulice miasta i niszczy wszystko na swojej drodze. 

 

 

Okazuje się, że wizja ogromnego tsunami zalewającego Los Santos pojawiła się również w głowie pracowników studia, którzy odpowiadali za kreatywne strony internetowe (swoją drogą warto je prześledzić. Dawka absurdu i humoru jest godna podziwu!). 
Strona accept-the-chaos.com pozwala nam na zabawę w boga, który za pomocą jednego kliknięcia myszką spowoduje chaos w fikcyjnym mieście. Te oczywiście gołym okiem wzorowane jest na Los Santos. Skromna wyspa na środku oceanu jest wycinkiem centralnej części miasta, która została dostosowana do grafiki. To sprawiło, że wraz z Wami chciałbym rozwinąć temat katastrof, warunków pogodowych i ich wpływie nie tyle na świat gry, ile na losy fabuły.

 

 

"Jaki stwórca mógłby sobie pozwolić na zabicie wesołej rodziny jadącej na wakacje lub setki tysięcy osób w tsunami? Jest tylko jeden bóg i jest nią Matka Natura. Ona - jak każda kobieta - jest agresywna, wredna, mściwa i napalona w czasie wiosny. Grubnie i zapada w sen tylko wtedy, gdy zrobi się zimniej." - czytamy na stronie internetowej.

 

 

Czy według Was katastrofy to element, który powinien śmielej wkroczyć do świata GTA? Sam temat nie wiedzieć czemu coraz bardziej interesuje graczy. Snują "ciekawe" teorie na temat niezrealizowanych planów Rockstar Games w San Andreas. Do najciekawszych można zaliczyć np. katastrofę chemiczną w Humane Labs lub przeciekającą tamę Land Act na północy Los Santos. Odstawiamy na bok trzęsienia ziemi lub erupcje wulkanu. Katastrofy można przedstawić w nieco łagodniejszy sposób (bez destrukcji całego świata gry) i wydaje się, że zwiększenie poziomu wody jest najprostszym rozwiązaniem. Człowiek po raz pierwszy czerpałby radość z podróżowania Batyskafem, ponieważ tereny podwodne w GTA V można porównać do Los Angeles z L.A. Noire. Od strony wykonania bomba, lecz brak jakiegokolwiek pomysłu na zatrzymanie gracza w omawianej przestrzeni... Jeżeli jednak w GTA V jest miejsce na UFO, to dlaczego nie możemy doświadczyć kataklizmów? Charakter Trevora idealnie pasowałby nawet puszczenia małej atomówki na pole przemytników, którzy zadarli z Trevor Philips Industries... :) 



 

Pamiętajmy, że często motywem, który uniemożliwiał przejazd na początku gry do kolejnej części miasta, były właśnie komunikaty pogodowe, które ostrzegały przed huraganem. Niestety element był nam znany jedynie z oficjalnego ogłoszenia w radiu. W grze nie było nam dane zaznać kataklizmów na własnej skórze, dlatego trzy pachołki rozstawione na Broker Bridge w stronę Algonquin mogły wyglądać co najwyżej śmiesznie. Tym przydługawym słowem wstępu zachęcam Was do dyskusji w komentarzach! 


Oceń notkę:
+ +7 -
r e k l a m a

Komentarze (3) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 56
Majek (Poziom: 56) dodano: 15.05.2016, 13:52
Do tej pory jedynym sensownym "kataklizmem" był wysadzony most w III.

Wątpię, żeby R* robił jakieś powodzie, bo potem mieszkańcy takiego miasta musieliby je jakoś odbudować. Widok pana Wiesia, jak kładzie cegły jakoś mi do GTA nie pasuje ;)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 51
Kubixxx do Majek (Poziom: 51) dodano: 15.05.2016, 14:55
I o tym pisałem w treści, by uniknąć zbytniej ingerencji i odbudowę miasta. Zawsze można zniszczyć mały kąsek świata (jedną z wysepek przy brzegu; epizodyczna lokacja jak North Yankton)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.77.***.***]
Kloze do Kubixxx (Poziom: ) dodano: 16.05.2016, 07:25
Kataklizmy tak, ale nie w przesadzonym nawet jak na Hollywood stylu! Rozumiem jak tornado będzie nam towarzyszyć przy jakiejś misji i po drodze np. zgarnie mi jakiś most, który był mi po trasie.

Powódź też by przeszła, ale rzeczna, po przedłużających się opadach, do powiedzmy połowy pierwszego piętra, max do drugiego, zalewająca jakieś małe miasteczko. Wtedy - myślę - dałoby się ją w miarę realnie odwzorować (samo zalanie, życie takiego dystryktu, opadanie wody, suszenie, sprzątanie, odbudowywanie) i wpleść w fabułę (powódź - jak na długotrwały kataklizm - powinna trwać przez większy okres rozgrywki).

Jednak powódź nawet w tym wydaniu wydaje się nie pasować chyba do żadnej ze znanych nam lokacji wszystkich uniwersów GTA. Choć najlepiej wyobrażam ją sobie na silniku piątki :) Może North Yankton, jak proponuje Kubixxx?
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
Kubixxx

Kubixxx

Poziom: 51

Ranking: 4

PD: 18177

Platformy

PC (Windows)
Android

O sobie

Cześć,

Mam na imie Kuba, forumowo Kubixxx lub znany również jako Betoniarka. Ze społecznością GTASite mam styczność od 2006 roku gdzie zacząłem pogrywać na serwerze n1 w SAMPie. Później przegrałem niezliczoną ilość godzin na n7/Lost Heaven jako Jacob_Zaccardo, będąc jednym z najdłużej w La Cosa Nostra. Premiera Grand Theft Auto IV to czas, kiedy zacząłem pisać artykuły na GTASite. Dalej zająłem się Machinimą, gdzie udało się osiągnięć pułap 500.000 wyświetleń (W tej chwili najpopularniejszy fllm niezwiązany z GTA liczy ponad 5 milionów wyświetleń). Przy okazji premiery GTA V zostałem redaktorem strony. Od roku sprawuję pozycję Administrora całego serwisu GTASite.pl.

Skontaktować się można ze mną za pomocą maila:

Kubix0 -at- gmail dot com

Filmy i ciekawe zdjęcia z GTA możecie podsyłać na adres:

redakcja -at- gtasite dot pl

Zainteresowania

Wrestling, Gry Komputerowe, Technologie, Telefony, Motoryzacja, Sport, Muzyka

Imię i nazwisko: Kuba

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25 lat

Gamertag: Kubixxx0

Dołączył: 01.08.2007

Miasto: Katowice

GG: 8904895

Skype: kubixxx0

Dałem plusów/minusów: 548/8

Otrzymałem plusów/minusów: 1005/39

Napisałem komentarzy: 835

Osiągnięć zdobyłem: 78/142 (55%)

Oceniłem gier: 14

Napisałem blogów: 23

Napisałem recenzji: 0

Założyłem dyskusji: 1

Aktualnie gram w: Grand Theft Auto V

Gram/Mam: 4 tytuły

Ukończyłem: 14 tytułów

X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.