reklama

Najnowsze informacje

5774VPecetowe GTA - przeczytaj zanim zaczniesz hejtować News | PC PS4 XOne | 14.09.2014 19:20 przez Boduczek

Pecetowe GTA - przeczytaj zanim zaczniesz hejtować

Jak wiadomo od kilku dni, pecetowe GTA V pojawi się dwa miesięce później niż werje konsolowe. Z tego powodu w sieci zawrzało od hejtu na Rockstar Games. Czy słusznie? Przeczytaj zanim zaczniesz wyzywać najlepszych producentów gier na rynku.

 

Na samym początku zaznaczę, że tekst ten może nie być obiektywny, ponieważ jestem wielkim fanem Rockstar Games od dobrych 10 lat, a z każdym rokiem cenię tę ogromną firmę coraz bardziej. Nie mniej nie czuję się z tym źle, w końcu jesteśmy na stronie poświęconej ich najlepszej serii - Grand Theft Auto. Wiem, że nie łatwo przełknąć kolejne przesunięcie premiery długo oczekiwanej gry na komputery osobiste, ale ilość nienawiści i krytyki pod adresem Rockstara (nawet na tej stronie), zmusiła mnie do napisania tego mini-felietonu. A więc zaczynajmy.

1. Gra wyszła rok temu za nieduże pieniądze

 

Skoro jesteś tak wielkim fanem GTA i przeszkadza Ci dwumiesiaczne opóźnienie wydania na PC to dlaczego nie zagrałeś w nie podczas premiery? Albo kilka miesięcy później? Jak wiadomo, konsole X360 i PS3 na których zostało wydane GTA V są obecnie w cenie kart graficznej ze średniej półki cenowej. W cenie 500-600zł można kupić interesujacy zestaw konsoli wraz z upragnioną grą.

2. Ale mi zależy na wersji Ultra HD w 4k

 

Chwilę... Czy nie zaczynasz w tym momencie przeczyć samemu sobie? Rozumiem, że grafika jest dla Ciebie tak ważna, aby poczekać rok czasu, ale gdy opóźnienie się większy jeszcze o dwa miesiące to już Rockstar jest złem wcielonym, przekupionym przez Sony i Microsoft? Skoro byłeś w stanie poczekać tyle czasu dla fajerwerków graficznych to co zmieniają te dwa miesiące? Jakbyś rzeczywiście nie mógł wytrzymać tych 60-paru dni opóźnienia to z pewnością znalazłbyś czas w ciągu minionego roku na kupno konsoli starszej generacji.

Tylko nie mów, że Cię nie stać skoro chcesz odpalić GTA V na ultra na swoim sprzęcie za 2500zł. Na to miałeś kasę...

3. Optymalizacja

 

Glównym powodem przesunięcia jest szeroko rozumiana optymalizacja. Rockstar Games to perfekcjoniści, nie zamierzają powtarzać drugi raz tego samego błędu. Pecetowe GTA IV było praktycznie niegrywalne zaraz po premierze, dlatego też piątkę chcą dopracowac najlepiej jak potrafią.

"Przecież  na XOne i PS4 wyjdzie wcześniej!" - co to ma do rzeczy? W przypadku tych konsol tworzą grę pod konkretne dwa rodzaje sprzętu. Z określonym procesorem, z określną ilością RAMu, z określonym ukłądem graficznym itp. To dlatego sporo gier wychodzi najpierw a urządzenia Apple. Jest ich mniej i prościej stworzyć grę/aplikację na jeden z kilkunastu modeli iPadów i iPhonów. Urządzeń z Androidem są dziesiątki, jeżeli nie setki. Od highendowych Sony Xperia Z3 przez starsze ale wciaż dobre Samsungi S4 po tanie urządzenia pokroju Galaxy Young.

Z pecetami jest podobnie, skonfigurowanie gry w ten sposób aby działała płynnie w szeregu kilkudziesięciu różnych ustawień graficznych na sprzętach z setkami różnych ukladów graficznych, procesorów, ilością pamięci jest ogromnym wyzwaniem dla twórców. Szczególnie tak ogromnej produkcji jaką jest GTA V.

4. Poczekasz - zaoszczędzisz

 

Oczywiście łatwiej byłoby Rockstarowi rzucić grę już w czerwcu tego roku oraz zarzucić graczy wymaganiami pokroju 16GB pamięci, wraz z Geforcem GTX 780 oraz i7, lecz wtedy by tez dostał, za nieodrobioną pracę domową i powtórzenie błędów w przeszłości jaką jest działająca w zaledwie 20FPSach gra na mocnych sprzętach.

Dajcie czas Rockstarowi na dopracowanie gry, poprawne jej zoptymalizowanie a być może okaże się, że gra ruszy na sensowych ustawieniach graficznych nawet na waszych starszych komputerach, przez co zoszczedzcie masy kasy potrzebnej na nowe komponenty.

 

5. Konsolowcy też kolorowo nie mieli

 

Uważasz, że to posiadacze PC są zawsze poszkodowani? Widać, że masz krótką pamięć, bo w podobnej sytuacji (a nawet gorszej) byli posiadacze PS3 i X360 w 2013 roku. GTA V zapowiadane na wiosnę, zostało przełożone na 17 września. Powód? Praca nad optymalizacją, która Rockstarowi ewidentnie wyszła, ponieważ jest to jedna z najłądniejszych gier na minioną generację, do tego działająca zadziwiająco płynnie bez przycieć.

 

Tyle w temacie Pamietajcie, że proces tworzenia gier jest szalenie skomplikowany, wielofazowy, wieloetapowy i sklecenie z tego dużej pełnej, dobrze działające całości nie jest zadaniem ani łatwym ani szybkim. Nawet dla tak ogromnej firmy jaką jest Rockstar Games. A nawet - szczególnie dla nich, obecnie mało kto dba o graczy tak jak oni.

r e k l a m a

Komentarze (76) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 24
Sharess (Poziom: 24) dodano: 14.09.2014, 21:13
Dobrze gada, polać mu!
+ +6 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
snajperradom (Poziom: 33) dodano: 14.09.2014, 21:58
sraty taty :D chodzi o kase i tyle :D. Po pierwsze puścili na stare konsole by zdoić z nas kase :) po drugie nie puszczą najpierw na pc przed nową generacją bo wiele osób kupiło by tanszą wersję z pc niż na konsole. A tak ściągną troche kasy z konsol i polecą na PC.NIe mówcie że jest inaczej bo sami siebie okłamiecie. Tu liczyła się zawsze kasa czy to od strony r* ubi czy ea. Tylko że jedni potrafią zadbać o graczy a inni nie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
adacho (Poziom: 22) dodano: 14.09.2014, 22:20
zgadzam się ze snajperradom
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 51
Kubixxx (Poziom: 51) dodano: 14.09.2014, 22:23
No Boduczek, minifelietony nadają się do blogów a nie na główną ( z tego powodu, że redaktor musi obiektywnie dostarczać newsy)
Jednak jesteś redaktorem i poruszyłeś temat dość gorący (A my jesteśmy fanowską stroną serii GTA) więc warto się nim podzielić na głównej :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[93.176.***.***]
Romson (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 07:40
Ja tam nie hejtuję, nawet lepiej, że opuźnili bo to oznacza, że jeszcze pracują nad szczegółami gry, pozatem nie jestem nolifem, że ta gra musi być na wczoraj bo już telepie jak alkoholika jak zabraknie mu wódy. Tak samo narzekali wszyscy, że ta gra jeszcze nie zapowiedziana na PC i nie wiadomo czy wgl wyjdzie na PC. Ta gra już jest zapowiedziana i szczerze wątpię, żeby tą grę już na takich etapach anulowali. Tym bardziej, że będzie dużo innych fajnych gier np AC Unity, Far Cry 4, Ryse itp. nie brakuje tu gier, a dwa miesiące to naprawdę nie dużo.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 12
Saviola (Poziom: 12) dodano: 15.09.2014, 12:21 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 15.09.2014, 12:22
Przynajmniej zdążę kupić resztę sprzętu i tak znajdę czas, żeby po premierze z domu nie wychodzić ;). Komu się spieszy? Lpesze to niż gra, która ledwo będzie chodzić i co tydzień będą łatki wychodziły. Wtedy to się ludzie wkurzają (no przecież mogli to zrobić od razu itp.). Grunt, że wyjdzie, a konsolowcy zrobili dobrą robotę - każda gra potrzebuje betatesterów ;).
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
Kettger (Poziom: 32) dodano: 15.09.2014, 14:06
Osoby, które hejtują mają zazwyczaj niepełne podstawowe, komputer z katolickiej komunii oraz popełniają w każdym zdaniu po pięćdziesiąt błędów językowych. Narzekają też, że nie będą sobie mogli gry przetestować za darmo na PC, a konsoli przecież rodzice im nie kupią, bo gry za drogie, lepiej przeznaczyć na nowy dom za kredyt hipoteczny. Taka jest prawda, moi drodzy.

Czekam na porządne minusy, to mnie zmotywuje do dalszego pisania. ;]
+ +6 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Mofiros2000 do Kettger (Poziom: 45) dodano: 15.09.2014, 14:58
W takim razie łap plusa,mam nadzieję że więcej nie zobaczę na tej stronie wpisów typu "Jak wam nie pasuje to kupcie sobie konsolę" i "Ja mam konsolem i jurz gram a was ie stac biedaki hehehhahakaha LOLOOLOLOLOLO i doże wam tag"
+ +4 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
Kettger do Mofiros2000 (Poziom: 32) dodano: 15.09.2014, 15:39
Nie bierz tak wszystkiego do siebie. ;]

Sam czekam już wiele miesięcy, pomimo iż miałem konsolę poprzedniej generacji. Myśli chodziły wokół czerwca, ale co zrobić? Przynajmniej wszystkie trzy wersje dostaną godną oprawę. Wyrzućcie stereotypy za drzwi, bo to do niczego nie prowadzi. ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 13
Mattykos (Poziom: 13) dodano: 15.09.2014, 17:04
Mi do szczęścia jest porzebne GTA V które na 100% będzie działało z komputerami z 32 bitowym systemem
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 20
Danny222 (Poziom: 20) dodano: 15.09.2014, 17:07
Jeżeli GTA V nie ma lagować na sprzęcie za 3000-4000 zł to warto poczekać ;_; Mam nadzieje że z i5 8 ram, jakaś karta za 1500 i 1 tb gra będzie śmigała na Ultra, ja sam muszę zmienić kilka częśći z i5 na i7, 16 gb ramu itd, ale dlatego że inne gry też lagują a nie dla gta v(wydać na komputer z 1000000 k zł tylko na 1 grę to jabkyś wydał na tą grę)
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.31.***.***]
ADI(tm) (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 17:21
6. Pod konsolę nowej generacji mają już jakiś "checkpoint", ponieważ mechanizmy na tych konsolach nie są jakieś znaczne i muszą tylko dopracować grę ze starszej generacji pod nowe, plus dodać/ulepszyć nowe "ficzery". Z wersją na PC jest sprawa bardziej skomplikowana, gdyż muszą napisać grę od zera lub jakiegoś wcześniejszego "checkpointu" i muszą dorabiać więcej rzeczy.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 20
wafel4 (Poziom: 20) dodano: 15.09.2014, 17:21
Ogólnie zgadzam się że Rockstarowi nie należy się hejt tylko nawet wdzięczność za to że starają się zrobić super grę na PC. Ale co do 1 punktu całkowicie się nie zgodzę a kupno konsoli od tak też nie jest dobrym pomysłem bo jednak trochę jest wydatek, zwłaszcza jeśli ktoś gra na PC i już ma dobrego kompa, dlatego ja wolę cierpliwe poczekać.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.12.***.***]
Patryk (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 17:15
HA HA . Kolego piszesz same kłamstwa wersja na PC miał wyjść juz w tamtym roku , a w czerwcu ogłoszono że wyjdzie pod koniec tego . To drugie już przesuniecie , nie licze przesuneić związnych z pozatałmi platformai .
+ -2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.27.***.***]
Polska do Patryk (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 17:22
A kto niby zapowiedział wersje na PC w tamtym roku? To były domysły. Ludzie kur wa wyjdźcie do ludzi, a nie płaczcie ze premiera gry się przesunęła...
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.228.***.***]
Matiz (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 17:22
Aż mnie pocieszył twój felieton ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[95.171.***.***]
FOXCONN103 (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 17:27
Nie rozumiem właśnie tego, ja fakt faktem też od dawna czekam na gta 5 ale nie przeszkadza mi to że wyjdzie za mieś czy za 3 mieś albo i dalej, teraz to Rockstar zły bo przesunęli wydanie gry o 2 mieś ale później będzie jeszcze gorzej Rockstar ch*jowy bo nie umie zrobić porządnej optymalizacji na pcta tak że hejterzy bez powodu nie przesunęli tego o 2 miesiące później będziecie narzekać że trzeba jakieś patche dawać czy wyłączać wszystkie programy by opróżnić pamięć ram i procesor... Ja szanuję Rockstar od GTA I po teraźniejszą IV na PC jak i inne wydania tej gry podajcie mi twórców którzy mogli by konkurować z tą firmą... pozdro.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[81.219.***.***]
Guest56983-83 (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 17:36
A i jest jeszcze jedno. GTA V na PC będzie miało edytor filmów, co też mogło się przyczynić do opóźnienia premiery.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
Wenon (Poziom: 40) dodano: 14.09.2014, 21:18
Hejt niestety słuszny gdyż sony i ms płacą za obsuwe premiery na pc, tyle w temacie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
KUBATRIX do Wenon (Poziom: 32) dodano: 14.09.2014, 21:34
Dobrze gada, polać mu!
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[31.175.***.***]
ggg do Wenon (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 16:32
Po co ta propaganda. Rockstar i tak wam robi łaskę że wydaje wersję PC która zaraz zostanie spiracona i używana przez gimbusów biedaków, których nie stać na konsolę i nie mają w pokoju tv. Prawdą jest że jest to gra dla dorosłych, wszyscy wiedzą że osobę poważną, która chce sobie popykać w SA jest stać na wydanie 250 zł na grę, a reszta gimbusów - biedaków siedzi na pudłach i tylko śledzi kiedy jakiegoś torrenta wrzucą żeby wkońcu sobie ściągnąć i zagrać. Jeszcze troche wogóle zrezygnują z wersji na PC i będzie spokój.
+ -3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Mofiros2000 do ggg (Poziom: 45) dodano: 15.09.2014, 16:59
Nie rozumiem czemu usunięto to co napisałem do poprzedniego anonima,czyżby admin mnie nie lubił :)
(Przyznaj się Boduczek ;D)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.4.***.***]
TakżeTen do ggg (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 17:19
Trochę wg. mnie poleciałeś po bandzie, sam jestem pecetowce i konsolowcem, jeśli o to chodzi jednak nie uważam że dorośli i bogaci mają konsolę bo stać ich na gry po 250zł za to biedaki mają pc bo czekają tylko żeby pościągać gry z torrentów, Twoje podejście jest na poziomie klasy podstawowej jak nie niżej.
Fakt że 80% piraconych gier to gry na pc, teoretycznie na konsole też można wrzucać pirackie gry jednak dopiero bo zdjęciu blokady co w 90% przypadków kończy się śmiercią konsoli.
Dlatego uważam właśnie że takie osoby jak chociażby Ty które nie mają pojęcia o niczym tylko strzelają jakimiś zasłyszanymi w podstawówce pseudo faktami nie powinni się udzielać ponieważ właśnie takie posty i pseudo opinie wywołują niepotrzebne lawiny spamu na różnych stronach i forach
+ -2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
Wenon do ggg (Poziom: 40) dodano: 15.09.2014, 18:39 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 15.09.2014, 18:41
Mam nadzieje, że ty nie uważasz się za dorosłą osobę gdyż twój komentaż jest poniżej poziomu podstawówki. Tak znieść prawdy nie możesz? Ja do premiery wytrzymam, ale chodzi o sam fakt przekupstwa czyli to, że płacą, za zwlekanie z premierą i to jest najszczersza prawda, nie jest to informacja wyssana z palca i ci którzy się tym interesują wiedzą o tym a ci którzy czczą konsole nad wszystko i są ignorantami.. a z resztą, nie będe się zniżać jak ty.
+ -2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[88.156.***.***]
LightWeightBaby (Poziom: ) dodano: 14.09.2014, 19:37
"Na samym początku zaznaczę, że moja opinia może nie być obiektywna" - nie ma czegoś takiego jak "obiektywna" opinia :) Opinia może być tylko subiektywna. Takie małe wtrącenie.

A jeżeli chodzi o sedno, to uważam tak jak ty, nie ma żadnego argumentu który może przemawiać za hejtem w stronę Rockstar. Nikt wam na starcie nie obiecywał że gra wyjdzie na PC, nikt na starcie nie mówił że wyjdzie ona razem z wersją na XO i PS4. Więc nikt logicznie was nie okłamał. A jeżeli nie potraficie poczekać 2 miesięcy na grę to zalecam skonsultowanie się z lekarzem psychologiem bo może to być jakieś odchylenie.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
KUBATRIX do LightWeightBaby (Poziom: 32) dodano: 14.09.2014, 21:33
To dlaczego nie poczekają tych dwóch miesięcy i w jednym terminie pod koniec stycznia 2015 wydadzą na pecety i konsole ? Skoro pecety czekają to i konsolowce też mogą. "A jeżeli nie potraficie konsolowcy poczekać 2 miesięcy na grę to zalecam skonsultowanie się z lekarzem psychologiem bo może to być jakieś odchylenie. "
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[88.156.***.***]
LightWeightBaby do KUBATRIX (Poziom: ) dodano: 14.09.2014, 22:57
A dlaczego mieli by tak zrobić? Konsole to konsole, PC to PC. Skoro gra na konsole jest gotowa to po co mają tracić czas i kasę jak mogą już sprzedawać produkt?
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 18
Los Piernikos do LightWeightBaby (Poziom: 18) dodano: 15.09.2014, 22:30 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 15.09.2014, 22:31
Odchylenia. Prawda. Mówimy przecież o jednej z najgłośniejszych gier video. Może to spowodować jakieś odchylenia czy uszczerbek na zdrowiu. Zwykli ludzie, mężczyźni oraz kobiety są dosyć cierpliwi. Problem polega właśnie w wieku. Większość narzekających to nieletni. Co stary chłop taki jak ja będzie narzekał że 2 miesięczne opóźnienie jest ^^ W tej chwili czuje się bardziej komfortowo z myślą że przesuwają premierę bo pracują nad optymalizacją i innymi tam aspektami. Seria 5 od AMD już ma parę latek więc liczę po prostu na R*. Dadzą rade! Wierze w nich.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.151.***.***]
der commendant (Poziom: ) dodano: 14.09.2014, 20:56
Co do punktu numer 2 twojej wyliczanki.
Cała złość nie wynika z faktu przesunięcią premiery na styczeń a raczej chodzi o to, że znowu konsolę są faworyzowane. Ciekawe jak by zareagowali posiadacze next-genów jak by się dowiedzieli, że premiera jest przesunięta na styczeń.
Napewno byłoby lżej przełknąć tą gorzką pigułkę gdyby na nowe konsole też była obsówa.
Co do kasy to kupiłem nowy komputer 4 miesiące temu (bo dotychczas zrobienie wersji PC trwało średnio 8 miesięcy) i nie widzę sensu kupowania konsoli za 600 zł dla jednej gry.
Ci co twierdzą, że to zmowa Rockstar, Sony, Microsoft, mają rację bo puki co nie wyszła żadna gra, która zacheciła wielu potencjalnych nabywców konsoli nowej generacji a GTA V to skuteczny wabik. Z tego wynika to 70-dniowe embargo.
Jak nie wiesz dla czego to zawsze chodzi o pieniądze.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
Sznycel do der commendant (Poziom: 33) dodano: 14.09.2014, 21:29
Jakie embargo? Rockstar ma dość wysoki budżet i raczej wątpię, żeby w gre wchodziło coś takiego jak opłacanie przez Microsoft i/lub Sony. To jest najbardziej głupia i bzdurna teza co do GTA V i przesunięcia premiery na PC. Boduczek to wyjaśnił, ale jak widać nie dociera to do co po niektórych.

Rockstar sknocił sprawę z GTA IV na PC (optymalizacją), mimo, że premiera na PC była przesunięta o prawie 8 miesięcy. Weź pod uwagę, że wtedy jeszcze nikt nie wiedział jak będzie wyglądało PS4 czy XONE, więc robili grę pod jedną generacje konsol i komputery.

W przypadku GTA V sprawa ma się zupełnie inaczej, bowiem niedość, że zrobili dobry twór na konsole poprzedniej generacji, to zdecydowali się wydać odświeżoną i poprawioną grę na konsole aktualnej generacji, i ponadto na komputery. Grę na konsole jest zrobić o wiele łatwiej, a zwłaszcza na Xboxy bo korzystają z architektury x86, a Playstation Sony z Cell, która bardzo się różni od x86 i jest bardziej skomplikowana.

Z czym do ludzi? Chcąc nie chcąc premiera względem GTA V względem generacji obecnych konsol nie jest tak strasznie przełożona, bo mowa tu o nieco ponad 2 miesiącach po premierze na PS4/Xone. W przypadku GTA IV na PC - było to 8 miesięcy wzgledem konsol 7-mej generacji, i był to błąd. Bo R* wziął się za wersję na PC bodajże po premierze gry na PS3/X360. Tutaj pracują nad PC od 2012 roku, i jak widać, wymaga ona niemałej ilości szlifów aby była dobrze zoptymalizowana.
+ -3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
Wenon do Sznycel (Poziom: 40) dodano: 14.09.2014, 22:44
To, że mają wysoki budżet nie oznacza, że zrezygnują z dodatkowych pieniędzy. Umowe podpisali o przesunięcie przemiery i już i nie najbardziej głupia teza gdyż ms i sony już od bardzo dawna tak postępują gdyż bez tego konsole byłyby w dużo gorszych sytuacjach.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
snajperradom do Wenon (Poziom: 33) dodano: 14.09.2014, 23:06
jakto się mówi, każdy dba o swoje ;). Ale szczerze dziwi to kogoś? bo mnie jakoś nie ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.151.***.***]
der commendant do Sznycel (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 08:49
Widzę, że masz jakieś ograniczenie.
Praktycznie każdy ma w domu komputer lepszy, gorszy ale ma.
Czy kupił byś GTA V na PS4 za 290 zł jeżeli wersja wydana na PC byłaby za 169 zł a jakość identyczna i ta sama data premiery.
MS produkuje tylko oprogramowanie, natomiast xbox to zlepek różnych producentów (powszechna praktyka) czyli ich zysk opiera się o te dwie linie produktowe.
Sony produkuje sprzet audio wizualny w oparciu również o cudze podzespoły.
Taki jesteś mądry to napisz mi na jakich podzespołach komputerowych zarabiają obie firmy ?
Podpowiem ci na żadnych ani sony ani microsoft nie produkują elementów do budowy komputerów. Skoro tego nie robią to znaczy,że nie mają kompletnie żadnego interesu aby GTA na PC wyszło szybciej ale za to mają interes aby wyszły jak najpóźniej.

hipotetyczna sytuacja:
masz 10 milionów na koncie
miesięcznie zarabiasz 100 000
a ja ci proponuję 1 milion za to, że przez dwa miesiące nie będziesz nic robił.
co nie przyjołbyś takiej oferty ?

Tak to właśnie działa.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.151.***.***]
der commendant do Sznycel (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 09:04
Co powiesz jak minie te 70 dni extra i okarze się, że wersja na PC jest żle z optymalizowana. Ja napewno wtedy poczuję się oszukany bo ta zwłoka jest niby tym zmotywowana aby wykluczyć te błędy. Rockstar wtedy napisze, że wysąpił nieoczekiwany błąd i napiszą wypociny jak oni za to nas przepraszają. Pamiętaj wszystkie gry robi się na komputerach nie na konsolach. Konsole są dość powszechnym medium rozrywki i dlatego sony, microsoft chcą zarobić jak najwięcej.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
Sznycel do der commendant (Poziom: 33) dodano: 15.09.2014, 20:10 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 15.09.2014, 20:15
Najpierw to sięgnij po słownik ortograficzny, zanim zaczniesz dywagować na temat przesunięcia GTA V na PC i hejtów w stronę R* za to, że uczą się na błędach z przeszłości i chcą się upewnić, że gra będzie w pełni zoptymalizowana.

Nigdzie nie ma /dowodu/ na to, że Sony czy MS "przekupił" Rockstar. Wystarczy pomyśleć też, aby stwierdzić, że lepiej również skupić się na konsolach, bo odsetek zpiraconych gier na konsole jest mniejszy niż na PC, ale nie będę Ci tego tłumaczył, bo chyba Ty jesteś ograniczony.

Jak masz konwulsje, z powodu gry i jej przesunięcia na Twoją platformę z którą korzystasz, to najlepiej wyjdź, bo widać, że jesteś przykładem typowego fan-boya, którzy są zarazą internetu. Tak samo jak inni, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem, a od razu wolą jebnąć minusa, i nawet nie wpisać się do czyjejś wypowiedzi.

Póki nie ma konkretnych dowodów na Wasze domniemane przekupstwo R* ze strony Sony i MS, to cmoknijcie mnie w klamkę, bo ewidentnie widać, że Was coś boli. To tylko gra, a w przeciągu dwóch miesięcy może się wiele stać, i tak naprawdę 2 miesiące to minie jak z bicza strzelił, chyba, że zamykasz się w komórce i gryziesz pazury czekając na GTA V.


I nie wp*******j mi kloca z zarabianiem na podzespołach przez MS i Sony. Próbujesz zgrywać cwaniaka, tak jak większość, a R* ma dość sporą historię niższego priorytetu wydawania gier na komputery. Od czasów GTA 3, gry od Rockstara wychodziły wcześniej zawsze na konsole, na Pecety wychodziły trochę później a nawet wogóle.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
Wenon do Sznycel (Poziom: 40) dodano: 15.09.2014, 20:54
Ale nigdzie nie ma dowodu, że tak nie jest. Słowa dyrektora marketingu intela "Somebody paid a lot of money to make sure that title was exclusive" Nie będe dawać źródła, wystarczy zdanie w google wpisać. Sorra, ale trzeba być bardzo naiwnym by myśleć, że tak nie jest albo być jak ty to nazwałeś, typowym fan-boyem którzy i tu sięz tobą zgodzę, są zarazą internetu, szczególnie to było widać jak nie było zmianki o tym, czy gta v wyjdzie na pc i fanboye wyśmiewali się z graczy pc.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.151.***.***]
der commendant do Sznycel (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 22:55
Możliwe, że gdzieś walnołem byka ale to z pośpiechu przy czym mój błąd nie stanowi tu argumentu merytorycznego.
Jesteś bardzo naiwny i liczysz na to, że Rockstar przyzna się oficjalnie.
"Tak wzieliśmy od sony i microsoft po pięć baniek za to aby wersja PC wyszła później"
To normalne, że nigdzie tego nie napiszą bo by wyszli na niezłych konfabulantów i kombinatorów.
Co do konwulsji to nie mam ale za to mam refluks.
Czy ty jesteś lekarzem bo piszesz o konwulsjach i o jakiś bólach ?
Jak brakuje Tobie argumentów to posilasz się wulgaryzmami i to jest to twoje ograniczenie. Czekałem tylko na to ponieważ to właśnie pokazuje jaki jesteś.
Nie próbuję zgrywać cwaniaka wystarczy przeczytać z jakich podzespołów składają się konsole i nie ma to nic wspólnego z cwaniactwem tylko ewentualnie z wiedzą w temacie.
Co do nauki na błędach firma Rockstar to zero błyskotliwości od 2006 roku uczą się nie robić błedów na swoim autorskim silniku a mamy 2014. To bardzo słaba progresja.
Nie jestem fanboy co najwyżej fanman w przeciwieństwie do Ciebie.
Komputer jest wielofunkcyjny (czyt. wielozadaniowy) i po to go kupiłem.
a propos
Jak piszesz posty na tej stronie padem czy klawiaturą z lapka lub PC ?

PS.
Rozkładałeś kiedyś kartę graficzną bo ja kilkanaście różnych modeli i różnych producentów i np. kości pamięci DIMM do nich produkuje Samsung obojętnie czy weżmiesz GeForce czy AMD.
To się nazywa wiedza przez poznawanie ale dla ciebie to cwaniactwo.
Cwaniactwo - tak tylko mówia i piszą osoby z małą wiedzą w konkretnym temacie bo jak czegoś nie rozumieją to lepiej tak argumentować.
Dla Twojej wiedzy chłopczyku pracuję w handlu od 10 lat i wiele rzeczy widziałem i czytałem odnośnie warunków umowy i wyłączności.
Przestań innych obczerniać bo to tylko pokazuje jaki jest twój poziom (Nie 28) kultury osobistej.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.238.***.***]
ColioR (Poziom: ) dodano: 16.09.2014, 12:59
Punkt 1 jest zupełnie bez sensu. Nie każdego jest stać na kupno konsoli. A to, że konsole są w cenie średnich kart graficznych nie ma znaczenia. Ktoś może mieć kompa na którym będzie mógł grać w GTA V i zbierał na niego dużo czasu i nie będzie musiał dokupywać nowej karty graficznej. Po drugie większość pecetowców nie lubi grać na konsolach i dlatego chcą wersji na PC.
+ +4 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 17
Manki ;) (Poziom: 17) dodano: 16.09.2014, 15:16
Ja tam za złe im nie mam , chcem tylko aby gra była płynna i graficznie ulepszona ;)
+ +3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
snajperradom do Manki ;) (Poziom: 33) dodano: 16.09.2014, 15:22
oj weż przestań nie wyłamuj się :D ponarzekaj z nami troche :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[109.243.***.***]
korektor (Poziom: ) dodano: 16.09.2014, 15:59
"po tanie urazenia pokroju Galaxy Young." Czyżby chodziło o urządenia? :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[77.254.***.***]
Snooker (Poziom: ) dodano: 16.09.2014, 09:36
GTA-IV PC miało 8 patchy a do przejścia ostatniej misji i tak trzeba było kombinować z Frapsem. Mam komputer o parametrach wyższych niż zalecane a przy najwyższych ustawieniach graficznych, tekstury rozmywały się w czasie jazdy.
Zdaje się że Rockstar schrzanił wszystko już na etapie tworzenia silnika RAGE, który teraz jest trudny w optymalizacji PC.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
KUBATRIX do Snooker (Poziom: 32) dodano: 16.09.2014, 20:42
Tu będzie podobnie bez chociażby jednego patcha się nie obejdzie. Nie są w stanie wyeliminowac wszystkich błędów i bugów.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 30
Migulo do KUBATRIX (Poziom: 30) dodano: 16.09.2014, 22:24
Ja tam wierzę w Rockstara, że im się uda :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 24
artur04c do Snooker (Poziom: 24) dodano: 16.09.2014, 23:58
Ja tam bez problemu przeszedłem GTA IV i jakąś błędów nie miałem :P a mój komp nie był najlepszy :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
snajperradom do artur04c (Poziom: 33) dodano: 17.09.2014, 07:51
Wiesz ale to że gra miała błędy to nie wina PC :D tylko samej gry.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
ziemiak11 (Poziom: 16) dodano: 14.09.2014, 21:30
Drogi Panie w gta gram gdy firma je produkująca jeszcze nie nazywała się Rockstar, a DMA Design i już wtedy gdy wszyscy wyśmiewali grafikę 2d porównując ją do 3d drivera wiedziałem, że jest to seria wielka. Też uważam się za fana, ale wiem, że wydanie wersji na PC dopiero w styczniu jest posunięciem czysto marketingowym i tyle. A co do 1 punktu, gta jest grą w której się strzela i granie w strzelankę za pomocą pada z ustawionym autoimem, czymś co się nazywa w grach PC zwykłym lamerstwem i oszukiwaniem jest czystą herezją, niech żyje mysz!!!
+ -4 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 37
Piotr Sadowski do ziemiak11 (Poziom: 37) dodano: 15.09.2014, 10:56
Skoro nie zdajesz sobie sprawy, że auto-aim na konsoli można bez problemu wyłączyć w ustawieniach gry, to widać, że nigdy nie miałeś do czynienia z wersją na konsolę, więc po cholerę wypowiadasz się na temat, o którym nie masz pojęcia? Chcesz za wszelką cenę sprowokować dyskusję, czy jesteś zwykłym idiotą?
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
snajperradom do Piotr Sadowski (Poziom: 33) dodano: 15.09.2014, 12:29
Piotr ale ty jeszcze tego niezauważyłeś? :D Większość krzykaczy ze strony pc miało doczynienia z konsolą tylko w sklepie bądzu kolegi. Tak jak mówisz AA można wyłaczyć chyba w każdej z gier, zaczynając od codów bfów kończąc na gta. Wystarczy mieć nawet minimalne pojęcie o konsoli i danej grze.
Ziemniak no i co że grałeś w gry jeszcze od DMA, ja też grałem a nawet do tej pory często siadam do gta 2 więc to żaden argument że jesteś fanem bo prawdziwy fan nie wyzywał by od lamerów graczy z innej platformy a bez problemu by dosiadł się na pc konsoli czy telefonie do gry i grał by z przyjemnością. A mysz to tak na prawde tylko i wyłacznie prawy analog w padzie, tak samo jak strzałki to lewy analog. Wiadomo że czułość jest inna ale tak szczerze to ilu z komentujących tu ma profesjonalną mysz do grania a ilu taką za 50 -60zł
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
ziemiak11 do snajperradom (Poziom: 16) dodano: 15.09.2014, 14:19 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 15.09.2014, 14:22
Pad do gier to bardzo fajna sprawa, sam gram na padzie we wszystko co nie wymaga strzelania, ale pad do fps/tps to nie jest to i skoro można wyłączyć to naprawdę ile % tak robi? Z pewnością nie większość, bo celowanie analogiem jest niewygodne i nawet myszka za 10 zł jest lepsza od prawego analoga. Po coś tego autoima wymyślono. Żeby nie było ja nie narzekam, na przesunięcie premiery, czekałem tyle poczekam jeszcze i kilka dłużej. Po prostu nie wierzę, że kwestie techniczne były decydującym powodem opóźnienia.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Mofiros2000 do snajperradom (Poziom: 45) dodano: 15.09.2014, 15:06
Ekhm,na konsoli PS2 grałem sporo czasu i podobało mi się bardzo GTA San Andreas,sam do konsol nic nie mam i szczerze to nawet lubię od czasu do czasu pograć w tekken'a,mortal kombat lub GTA.Mimo wszystko denerwuje mnie oszukiwanie klientów,gdyby już na E3 było powiedziane: "GTA V na next-geny zostanie wydane jesienią,a wersja na pc gdy uda nam się optymalizacja" nie byłoby problemu.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 51
Kubixxx do Mofiros2000 (Poziom: 51) dodano: 15.09.2014, 15:37
Od Rockstara zawsze słyszysz to - http://i.imgur.com/xNHuNJI.png :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 14
WalkthroughsSource do snajperradom (Poziom: 14) dodano: 15.09.2014, 20:42
Podejrzewam, że większość ma taką za 15 zł z Reala czy coś :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
KUBATRIX do WalkthroughsSource (Poziom: 32) dodano: 15.09.2014, 21:41
Ja mam mychę za 10zł i nawet optyczną :) Działa o dziwo już z 4 lata. Pytanie do konsolowców czy ten autoaim jest tylko w trybie single player czy mozna go uzywac takze w trybie multiplayer ? Jeżeli w multi można go używac to trochę głupie w porównaniu do osób które go nie używają. To prawie jak by jeden używał czitów, a drugi nie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
Kettger do KUBATRIX (Poziom: 32) dodano: 15.09.2014, 22:15
Kto tam by grał w multi. GTA to typowa gra do singla, z odpowiednim klimatem fabularnym. Multiplayer w tej grze jest tylko dodatkiem. ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
snajperradom do KUBATRIX (Poziom: 33) dodano: 15.09.2014, 23:34
no widzisz :D ja do lapka też kupiłem za jakieś 30zł :Di w strzelanki różne się gra całkiem całkiem :D.
Co do AA. Fakt robi to niewiele osób ale zwróć uwagę że np w gta masz serwery typu graj z AA lub graj bez. Nie ma mieszanych więc o żadnym lamerstwie nie ma mowy bo każdy wybiera sposób zabawy taki jaki mu pasuje i są równe szanse bo albo masz wł AA albo nie.
Poza tym ludzie kurna :D o co tyle hałasu :D grajmy, pijmy i weselmy się :D każdy na czym chce jak chce i z kim :D Pozdro
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 37
Piotr Sadowski do Kettger (Poziom: 37) dodano: 16.09.2014, 12:01
Nie masz pojęcia o czym mówisz :) To własnie multiplayer trzyma ludzi przy GTA, gdyby nie ten tryb, to ja już od 10 miesięcy bym o GTA nie pamiętał. Single jest fajny, ale przejdziesz i to wszystko, przeszedłem grę 2 razy i od tej pory nawet nie uruchomiłem Singla.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 37
Piotr Sadowski do KUBATRIX (Poziom: 37) dodano: 16.09.2014, 12:02
Można używać auto-aim w multi, domyślnie jest ustawiony taki tryb, a po jego wyłączeniu gracz dołącza do sesji z ludźmi, którzy też mają wyłączony auto-aim, więc nie ma obawy, że w tej samej sesji spotkają się ludzie z innym trybem celowania :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 29
OkropnyCebulak do der commendant (Poziom: 29) dodano: 16.09.2014, 14:55
Ustawienia > Auto-aim: wyłączony. Wybaczcie ew. błąd w nazwie tego ustawienia, dawno nie odpalałem konsoli i trochę się zapomniało.
Nie pisz więc bzdur, że auto-aim to zło, bo zawsze możesz je wyłączyć i grać bez auto-aima.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.151.***.***]
der commendant do OkropnyCebulak (Poziom: ) dodano: 17.09.2014, 09:58
Z całym szacunkiem ale ja się nie wypowiadałem w kwestiI auto celowania na konsolach.
Każdy gra jak lubi i "pyrga" mnie to czy z tym celowaniem czy bez.
PS
Chyba pomyliło ci się do kogo piszesz tego posta
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 29
OkropnyCebulak do der commendant (Poziom: 29) dodano: 17.09.2014, 13:44
Teraz zauważyłem ten błąd - pisałem do ziemiaka.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 13
wikintoPL (Poziom: 13) dodano: 14.09.2014, 19:45
jest jeden błąd ja się nie czepiam "prcesorem" rozdział 3 bardzo dobrze to wszystko określiłeś najwyraźniej hejterzy rockstara nie rozumieją jak to trudno tworzyć gre z textury modele animacje dzwięk silnik itd
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[178.43.***.***]
Ziomm do wikintoPL (Poziom: ) dodano: 14.09.2014, 20:49
Nie SPAMUJ
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 46
Crrooss do wikintoPL (Poziom: 46) dodano: 14.09.2014, 20:53
Uunąłem powielone komentarze.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.8.***.***]
powujminick do wikintoPL (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 22:32
A co zrobiłeś swoją pierwszą grę w game makerze i teraz będziesz pauczać ludzi jak ciężko zrobić grę? xD
Rockstar ma już przeportowaną grę na pewno, tyle że nie może wydać pctowej wersji razem z konsolami bo gracze kupiliby na pc bo lepsza grafika i framerate, ale nie konsole stronk xD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 13
wikintoPL do powujminick (Poziom: 13) dodano: 17.09.2014, 17:58
Tak robiłem xD ale nie o to chodzi po prostu niecierpie ludzi którzy nie cierpią Rockstara bo jeszcze nie wydali GTA V na PC nie jestem jakimś fanboyem tylko wypowiadam swoją opinie w internecie :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 13
wikintoPL do Ziomm (Poziom: 13) dodano: 17.09.2014, 17:59
Nie spamuje po prostu kliknełem pare razy dodaj komentarz mam (mam słabego neta) i po prostu to się pokopiowało
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.112.***.***]
ktosTam (Poziom: ) dodano: 18.09.2014, 14:22
Wydadzą najpierw na konsolę po to żeby więcej zarobić, a nie że ich Sony i MS przekupiło.
Wiadomo że na PC tej gry prawie nikt nie kupi tylko gimbaza będzie ciągnąć z torrentów.

Gracze PC jak zwykle się wywyższają.
Jakby PC naprawdę było lepsze od Konsoli to nie musielibyście tego pisać i udowadniać.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.73.***.***]
Shodi (Poziom: ) dodano: 18.09.2014, 19:36
G..no prawda a argument ze moglem zagrac na konsoli to jakis chory zart. Niby jak mozna zagrac na maxa na padzie ? To parodia i dobrej rozwalki na miescie nie da sie zrobic na padzie. Widzialem jak graja na konsoli i smiac mi sie chcialo bo to nieporadna przypadkowa gra. Graja w ch... i tyle. Ja jej nie kupie bo w styczniu ona mi nie ejst do niczego potrzebna. Zawiodlem sie strasznie na Rockstarze i wymazalem juz ta gre z listy a szkoda bo wymienilem kompa dla gta5. Ale skoro nie bedzie jej na swieta to oznacza ze bede musial czekac jeszcze rok zeby w nia zagrac na urlopie w wakacje. To jakas kpina spowodowana checia zarobku. Pazernosc to slowo przewodnie bo juz setki milionow to dla nich malo. Nie mam zamiaru czekac ponownie rok. I licze ze spiracicie ta gre w rekordowej ilosci. Ja mam ja gdzies jesli nie bedzie jej na PC na swieta bo specjalnie mam na ten czas urlop. I nie piszcie bzdur typu ze tak pisze a sciagam piraty. Pisze od razu KUPUJE oryginaly pudelkowe bo tylko takie mnie interesuja i do tego wygladaja wspaniale w gablocie. A z wielu moich znajomycj co maja konsole nikt nigdy nie kupil gry wiec wystarczy tych bzdur ze na PC sie sciaga piraty. Argument ze na knsole gra jest gotowa to KIT bo kazdy srednio zorientowany gracz wie ze PSX i XBOX nowy to bebechy typowe PC. I nie wierze ze to z powodu niby jakosci na PC. Tylko jedna firma dotrzymala obietnic odnosnie jakosci gry a jest nia Crysis. Reszta wydawcow tylko pokazywala filmy renderowane a potem okazywala sie kupa. Kazda kase bym wydal na ta gre bo jest wielka i rozbudowana ale nie bede czekal ponownie rok czasu. Zarobili setki milionow a nie maja na ukonczenie gry na swieta ? To naiwnosc bronic tej tezy bo konsole sa juz PCtami tyle ze z malo precyzyjnym sposobem rozgrywki.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.112.***.***]
Ardi_186 do Shodi (Poziom: ) dodano: 18.09.2014, 20:13
Parodią to jest twój komentarz.
Jak nie chcesz to nie kupuj, a swoje żale zachowaj dla siebie.
Tak w ogóle to o wiele wygodniej gra się na padzie tylko trzeba umieć go obsługiwać.
Konsole to PC tylko w innej obudowie? Jak by tak było to już dawno GTAV by było na PC i nie musieli by tracić czasu na przerobienie i optymalizacje tej gry na komputery.
Żal ci du*ę ściska że najlepszy gry wychodzą najpierw lub tylko na konsole.
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
adrianhonda1 (Poziom: 27) dodano: 21.09.2014, 20:05
Jak jest tutaj napisane, ja też twierdzę, że ludzie pracujący w T2 nie chcą zrobić kaszany, która będzie wywalać po około 20 minutach gry z tego powodu, że (no nie wiem) pukliśmy słupek, który miał źle napisaną linijkę. Chcą po prostu tak dopracować grę, żeby gra najwyżej wywaliła z powodu przegrzania kompa lub błędu poważniejszego niż byle słupek. Poza tym ja sobie chwilę poczekam z kupnem gry. Rok temu kupiłem San Andreasa za 40 złote. Jeden powód był taki, że po premierze nie wiedziałem o grze. Po drugie nie wiedziałem gdzie kupić grę, a po trzecie jak tytuł pojawił się w Biedronce, od razu kupiłem dzieło.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.13.***.***]
nie znam się (Poziom: ) dodano: 15.09.2014, 19:44
czy na tym zestawie gta v pojdzie na max detalach bez zacinania?


http://www.frazp(...)zen-2014 i jaki monitor najlepszy do tego?
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
adacho do nie znam się (Poziom: 22) dodano: 15.09.2014, 19:57
Nie znamy nawet wymagań, a ty się pytasz, czy ci pójdzie...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
KUBATRIX do nie znam się (Poziom: 32) dodano: 17.09.2014, 21:56
Słaby zasilacz. Ja bym wsadził minimum 650W.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.112.***.***]
xd672 do nie znam się (Poziom: ) dodano: 18.09.2014, 14:25
Oficjalne wymagania GTAV dla gimbaza PC:
Procesor 1mhz AMD/Intel
RAM 256MB
Karta Graficzna Geforce FX5200
Dysk Twardy 1mb

Na takim PC pójdzie na MAX ustawieniach spokojnie.
+ +3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 29
OkropnyCebulak do xd672 (Poziom: 29) dodano: 01.10.2014, 13:34
hahaha
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (76 opinii) Skomentuj

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisóws: 43679

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  Siatkarz... 0 439 1317
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.