reklama

Najnowsze informacje

191VRDR II - Aktorzy o pracach nad grą News | PS4 XOne PS4 Pro Xbox One X | 08.11.2018 22:15 przez Crrooss

RDR II - Aktorzy o pracach nad grą

Aktorzy podkładający głos pod czołowe postacie z Red Dead Rdemption II udzielili krótkiego wywiadu dla Hollywood Reporter. Dzięki niemu dowiadujemy się jak wyglądała praca przy takim projekcie. 

 

 

Z wywiadu, w którym udział wzięli Roger Clark (Arthur Morgan), Benjamin Byron Davis (Dutch van der Linde), Alex McKenna (Sadie Adler), Noshir Dalal (Charles Smith), and Rob Weithoff (John Marston) dowiadujemy się kilku ciekawostek dotyczących procesu produkcji gry.

Przede wszystkim - sesje nagraniowe motion-capture zaczęły się już w 2013 roku. Trwały one blisko 5 lat. Jak zgodnie przyznają aktorzy doświadczenie te można było porównać do nagrywania 5 sezonów typowego serialu. Ogrom pracy powodował, że nie dało się tego czasu skrócić. Jednocześnie przez te kilka lat grupa aktorów nawiązała ze sobą tak silną, niemalże rodzinną więź, że praca na planie była przyjemnością, a oni czuli się częścią grupy, niemalże identycznie co grane przez nich postacie w grach. Dzięki temu udało się odegrać wiele scen bardzo naturalnie. 

Proces nagraniowy przebiegał podobnie jak w teatrze - poszczególne sceny nagrywano wspólnie, a nie osobno. Gdy widzimy na ekranie scenę, gdy przykładowo Arthur dyskutuje z Dutchem - aktorzy na planie rzeczywiście stali naprzeciw siebie. Dzięki temu udało się nagrać sceny z zachowaniem wiarygodności, a aktorzy potrafili wczuć w role. Duża w tym zasługa również pracowników Rockstar Games, którzy cały czas odpowiadali na pytania czy pokazywali na ekranach telewizorów sceny z wczesnych wersji gry, w których toczyć będzie się akcja.

Dużym wyzwaniem dla aktorów był charakter sesji motion caputre. W odróżnieniu do klasycznych filmów i seriali nie ubierają odpowiednich ciuchów, nie jadą na plan zdjęciowy - zamiast tego zakładają odpowiedni kostium z dziesiątką czujników i około 50-60 kamer rejestrujących każdy ruch ciała i mimikę twarzy a sceny rozgrywają w pustym sterylnym pomieszczeniu. Dużo rzeczy trzeba było sobie wyobrazić, w czym pomagali deweloperzy RDR II. Aktorzy dużo czerpali również z własnych życiowych doświadczeń.

 

Aktor grający Johna Marstona - Rob Weithoff - powiedział, że inspiracją dla jego postaci w RDR II był... on sam, w latach młodości. Wspomniał tutaj o tym jak się czuł mając kilka lat starszą siostrę, która spotykała się ze starszymi od niego znajomymi. Rob zawsze był tym "młodszym", który starał się zaimponować starszym kolegom ze szkoły, co również koresponduje z sytuacją w której znalazł się John Marston w RDR II. 

Roger Clark odgrywający Arthura stwierdził, że już wcześniej był fanem RDR. Naturalnym zachowaniem dla niego była próba odegrania postaci Arthura wzorując się na Johnie z pierwszego Red Dead Redemption. Szybko zrozumiał jednak, że takie podejście jest błędne. John Marston był nagrany przez Roba Weithoffa zbyt dobrze. To postać zbyt unikatowa aby można było ją powielić, trzeba było spróbować innego podejścia. Stworzyć postać równie  ciekawą, ale w inny sposób. Stwierdził ponadto, że czytając recenzje po wydaniu gry jest zadowolony z odbioru gry i z tego, że gracze docenili wkład całego zespołu w odgrywane postacie. 

 

 

r e k l a m a

Komentarze (6) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 34
Warfikus (Poziom: 34) dodano: 09.11.2018, 14:03
Ciekawe ilu z nas "prawdziwych graczy" kliknęło tylko tego newsa z względu na miniaturkę xD
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 53
omosquito do Warfikus (Poziom: 53) dodano: 09.11.2018, 14:43
Sadie fajna du.a, i w grze i w pierwowzorze :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[31.0.***.***]
Paweł565 do Warfikus (Poziom: ) dodano: 09.11.2018, 22:32
Ja :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 31
LukiGK1 do Warfikus (Poziom: 31) dodano: 11.11.2018, 18:46
Haha czuję, że ten news będzie miał najwięcej wyświetleń w tym miesiącu. :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[212.91.***.***]
squab (Poziom: ) dodano: 09.11.2018, 16:32
"nie ubierają odpowiednich ciuchów"

Jak można ubierać ciuchy? To tak, jakby karmić jedzenie. Ubranie się zakłada, a nie 'ubiera'.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[81.107.***.***]
fegiet do squab (Poziom: ) dodano: 12.11.2018, 17:25

squab napisał:

"nie ubierają odpowiednich ciuchów"

Jak można ubierać ciuchy? To tak, jakby karmić jedzenie. Ubranie się zakłada, a nie 'ubiera'.



też masz problem...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisóws: 33397

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  Siatkarz... 0 439 1317
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.