reklama

Najnowsze informacje

156VJakich zmian oczekujemy w Red Dead Online? News | PS4 XOne PS4 Pro Xbox One X | 03.12.2018 18:01 przez Crrooss

Kilka dni w RDO pokazało, że western Rockstara w wersji beta jest w lepszym stanie niż Fallout 76 za którego trzeba zapłacić co najmniej 120zł. Mimo tego gra nie jest pozbawiona błędów i pewne elementy wymagają dostosowań. Zebraliśmy kilka rzeczy, które koniecznie wymagają poprawy. 

Jakich zmian oczekujemy w Red Dead Online?

1. Widoczność wszystkich graczy na mapie

Jedną z podstawowych rzeczy, która koniecznie musi być zmieniona jest włączona widoczność wszystkich graczy na mapie. W obecnej sytuacji każdy widzi każdego i w żaden sposób nie da się tego zmienić. Na ile jest to zły pomysł sprawdzicie grając sami. Jest to dość losowe. Czasami traficie na graczy spokojnych, gdzie każdy zajmuje się swoimi zadaniami. W innym przypadku nie będziecie mogli spokojnie zrobić zakupów w mieście, bo każdy będzie strzelać do każdego, bez żadnego powodu. Przeszkadzać to może również w sytuacji, gdy chcecie się w spokoju skupić na drobnych aktywnościach pokroju polowania bądź łowienia ryb... Aż tu nagle dostajecie headshota. Gdyby gracze nie byli dla siebie widoczni to ryzyko zabójstwa przez pobliskiego gracza byłoby mniejsze. 

2. Małe konsekwencje zabijania innych graczy

Odnośnie wcześniejszego punktu. Zabijanie innych graczy ma małe zalety i niestety równie małe konsekwencje. Nie można z tego uzyskać żadnych bonusów w postaci przejęcia gotówki bądź przedmiotów zabitej osoby, ale też gra specjalnie nie karze osób zabijających wszystkich przy każdej okazji. Konsekwencją jest mniejszy poziom honoru, ale mało kto zdaje się tym przejmować. 

3. Większy wpływ honoru na rozgrywkę

Gra posiada mnóstwo pomniejszych systemów, które mogą reagować na nasze zachowania. Posiadanie wysokiego lub niskiego honoru powinno prowadzić do licznych konsekwencji. Osoby często zabijające innych musiałyby liczyć się z tym, że przykładowo ceny w sklepach dla nich zostaną podniesione o 20-50%. Mogłoby to stanowić solidną blokadę przed uprzykrzaniem życia innym. Aby nie było to tylko negatywne, dla równowagi gracze niehonorowi mogliby znajdywać w ciałach zabitych NPC więcej amunicji czy pieniędzy. Z drugiej strony - wyższy honor to niższe ceny i pomniejsze bonusy w postaci np szybszego zdobywania doświadczenia. 

4. Tryb pasywny

Tryb pasywny w GTA Online nie spisuje się może idealnie, lecz lepsze to niż nic. Szczególnie brakuje go w Red Dead Online. Czasami chcemy skupić się na swoim zajęciu, udać do miasta i uzupełnić zapasy bądź splądrować okoliczne domostwa. Nie da się grać jednak spokojnie, gdy nie mamy możliwości włączenia trybu nietykalności. Czym było podyktowane zabranie trybu pasywnego z RDO? Może Rockstar liczył na to, że gracze będą się bardziej szanować, a może brak Opressora z wyrzutnią rakiet czy samolotów zdolnych do nalotów dywanowych już sam w sobie znacząco uspokoi rozgrywkę? Jaki powód by nie był - tryb pasywny powinien wrócić. 

5. Ceny a zarobki

Ostatnia sprawa o której już wspominałem w osobnym artykule. Ceny w GTA Online nigdy nie były najniższe, jednak w Red Dead Online jest jeszcze trudniej o dobry sprzęt. 5 godzin gry i wykonywania misji fabularnych za które otrzymujemy największe wynagrodzenie wystarczyło w moim przypadku tylko aby zebrać około $500. Nie jest to nawet wystarczające do kupna strzelby czy karabinu. Chcąc ulepszyć nasz obóz, kupić lepsze ubrania czy konie trzeba liczyć się z koniecznością spędzenia długich godzin w RDO. Częściowo rozumiem skąd decyzja o tak wysokich cenach broni. Uzbrojenie w GTA Online pełniło rolę "rzeczy podstawowej", którą kupowaliśmy nawet niewiele myśląc. W RDO z racji braku samochodów, samolotów czy motocykli, rolę "dobra luksusowego" pełnią właśnie bronie. Tym razem trzeba poświęcić dobre kilka godzin, aby zarobić na upragnioną strzelbę a szczytem zamożności jest posiadanie specjalnych wzorów czy grawerunków. 

 

6. Brak sesji zamkniętych

W obecnej chwili jedyną opcją gry w RDO jest uczestnictwo w sesjach publicznych. Brak sesji zamkniętych - tylko dla ekipy/znajomych jest dość poważnym brakiem, istnieje więc szansa że pojawi się to w przyszłości. 

 

Jeżeli graliście już w Red Dead Online napiszcie w komentarzach co według Was wymaga zmian.

r e k l a m a

Komentarze (7) Skomentuj Obserwuj

[188.29.***.***]
Robert (Poziom: ) dodano: 03.12.2018, 18:52
Napuszcie tam do rockstar żeby usuneli znaczniki innych graczy z mapy. W ten apoaob nie wiesz czy mijasz ncp czy gracza. Wedlug mnie to powinno pomoc w rozwiązaniu problemu jakim jest bezsensowne zabijanie innych graczy
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
sabaru (Poziom: 32) dodano: 04.12.2018, 12:58 | Edytowano 1 raz. Ostatnio: 04.12.2018, 13:00
Z tego co widzę ten sam schemat co w GTA V. Widzę że nie wyciągali żadnych lekcji jak tworzyli mulit do GTA V no może to że nie dali go od razu w dniu premiery.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 35
Warfikus (Poziom: 35) dodano: 03.12.2018, 19:24
Nie usuną znaczników graczy, ta gra opiera się jak GTA Online na tryhardzeniu, duża grupa ludzi spędza czas po prostu na nabijaniu KD, i tutaj nie potrzeba kar czy nagród za to, wystarczy że wskaźnik kd leci w górę, zresztą chwila moment rozgryzą exploity i glitche i zacznie się pogrom uczciwych graczy, z ciekawości oglądałem zagrania '' PvP'' w RDO, wspomniane zabijanie się przy obaleniu w uniknięciu zgonu z czyjejś ręki, strzelanie bez animacji przeładowania, to jest norma w serwerach R*, nie oczekujcie spokojniej gry jak na singlu, to będzie arena walczących o topke w fragach.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[5.172.***.***]
Drbury3 do Warfikus (Poziom: ) dodano: 04.12.2018, 00:18
Już są jakieś blendy podczas rozegrania jednego Krupa zamku czy coś w ten deseń podobnego z gta o był jeden koleś niesmiertelny tak już się zaczyna wywalilem całe 200 pestek w kolesia jak inni i po chwili wywaliło chyba sesję bo wyskoczył wewnętrzny blond
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.67.***.***]
nast do Drbury3 (Poziom: ) dodano: 04.12.2018, 09:05
to jest napisane po polsku ?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 32
sabaru do nast (Poziom: 32) dodano: 04.12.2018, 13:02
Zaraz ci zrobię sprawdzań z polskiego. Zobaczymy ile błędów zrobisz.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 26
natanpl (Poziom: 26) dodano: 04.12.2018, 15:09
według mnie w obozach w RDO jest bardzo cicho i nie ma co tam robić wiem że mało kto siedzi ciągle w obozie ale fajnie by było gdyby było tam więcej zajęć takich ja możliwość grania w pokera lub pięć palców tak samo w saloonach, mogli by dać też możliwość kupienia gramofonu do obozu by można było słuchać tam muzyki (można by też kupować płyty z różnymi utworami) to by według mnie sprawiło że obozy stały by się żywsze. Inną rzeczą jaką by mogli dodać to usprawnienie lassa ponieważ z znajomymi bawimy się że ktoś skacze z dużej wysokości to druga osoba go łapie na lasso i wtedy postać fajnie zwisa lecz czasem lasso samo się zwija po 3 sekundach a osoba spada (fajny detal gdy znajomy skoczył złapałem go na lasso za szyję a ten zaczął się naprawdę dusić) można by to usprawni by nie zwijało się 3 sekundy po złapaniu kogoś w ten sposób a druga rzecz to zwiększenie czasu uwalniania się z lassa bo jest chyba trochę za szybki i chyba nie zużywa nawet energii, albo dać możliwość by gracz który porwał mógł np: uderzyć spętanego gracza by temu spowolniło się uwalnianie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisóws: 34297

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  Siatkarz... 0 439 1317
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.